Tuesday 21 November 2017

Kommissions vs icke provisions forex trades


thinkorswim Review Handel alla produkter från ett konto Avancerade näringsidkare som vill konsolidera alla sina konton kommer att älska förmågan att handla forex, terminer, lageroptioner och mer 8212 allt från ett konto. Den här kompletta professionella lösningen från thinkerswim hjälper dig att spara tid och bättre spåra din mångsidiga portfölj för att snabbt dra nytta av förändrade marknadsförhållanden. Andra forex mäklare behöver separata konton för att handla olika produkter, vilket kan vara ett besvär. Kommissions - och icke-provision-prissättningsstrukturer erbjuder flexibilitet. Traders som håller ögonen på kostnaderna kommer att tycka om valet mellan provision och non-commission forex trading. Icke-provisionbaserade par handlar i steg om 10 000 enheter, och thinkerswim kompenseras genom standardspridningen. Kommissionens baserad handel är när thinkorswim tar ut en avgift på varje handel som utförs. Den provisionbaserade strukturen kan sänka handelskostnaderna för högre volymer. Toppmoderna mobilapp Sann realtids citat och diagram med över 180 studier gör att du kan göra en djup teknisk analys och få det bästa priset, alla på flyget från din smartphone. Anpassade varningar meddelar dig viktiga positionsändringar, så du kan vara proaktiv när du är på språng. Fyrstjärniga iPhone - och iPad-recensioner för den nuvarande versionen leder förpackningen med forex mobilapprecensioner. Mer valutapar än de flesta mäklare Med 100 omsättbara valutapar sitter thinkerswim bland de bästa valutahandelarna i den här kategorin. Handlare med erfarenhet av valutapar kan utnyttja de många omsättbara paren för att utnyttja valutafluktuationer i mindre utvecklade ekonomier. Internationella kunder som vill ha diversifiering kan också dra nytta av över 100 valutapar. Bästa kundsupportalternativ Thinkorswim levererar livechatt, telefon och e-postsupport och stiger över paketet med sin fysiska detaljhandelskontor genom TD Ameritrade. Gå in på ett lokalt kontor för att finansiera ditt konto eller ställ en fråga om plattformen. Autotrade är endast tillgänglig för abonnenter från deltagande rådgivande företag. Automatiserad handel är den enda tjänsten som saknas i denna annars robusta plattform. Automatiserade handelsverktyg är endast tillgängliga om du är abonnent på en av thinkorswim8217s partnerrådgivande nyhetsbrev. Tyvärr för valutahandlare är de flesta nyhetsbrev riktade mot optionshandel. Om du behöver en automatisk funktion, kolla in FXDD. eToro. eller TradeKing. Ingen plattform för nybörjare Eftersom thinkorswim-plattformen är så komplett och kraftfull kommer nybörjare svårt att lära sig systemet. Nybörjare kan dra nytta av en mer begränsad särdragssats som är lättare att navigera innan de hoppar till thinkerswim. Thinkerswim kräver också en 3 500 insättning, vilket är svår att svälja för många nybörjare. MB Trading är en jämförbar mäklare med alternativ skräddarsydd för nybörjare. Detaljer Forex Trade: 1,00 0,10 per 1,000 lot Forex Trade Kostnadstyp: Flat och pips Futures Trade: 2.25kontrakt Minsta insättning: 2.000 Alternativ Handel: 9.99 0.75kontrakt Lagerhandel: 9.99 Clearingmetod: Handlingsbord Maximal hävstångseffekt (internationell): 50: 01:00 Maximal hävstångseffekt (US): 50:01:00 Liknande Productscommission vs icke-provisionsmäklare En vän av mig sa att han tror att om du handlar med en provisionmäklare som har höga marginalkrav, kommer du att ha större chans att din Kontot utplånas snabbare än handel med en icke-provisionsmäklare som har lägre marginalkrav. Någon har någon inmatning på det här jag har haft 2 mäklarkonton i månader, en med en typisk mäklare, den andra med en provisionsmäklare. Den enda nackdelen med provision broker är det faktum att hävstångseffekten tillåter mig bara att göra färre affärer. Fördelarna är många. Jag har aldrig problem med att beställa när det är hög volatilitet och handlar faktiskt kostar mig mindre. Eftersom spridningen nästan alltid är mycket lägre än konventionella mäklare, även med provisionen (som uppgår till cirka 1 pip per omgång, men beror på valutaernas värde), slutar jag nästan alltid betala mindre med provisionmäklaren. Eftersom min provisionsmäklare inte har ett handlingsbord, är det inget incitament för mina affärer att försenas vid vissa tillfällen som jag misstänker med andra mäklare. I själva verket hävdar mäklaren att den saknar förmågan att göra det, eftersom de bara skickar handeln direkt till banken. Om jag hade mer pengar skulle inte hävstångsskillnaden stör mig. Faktum är att de bara har en typ av konto - bara minis. men med hävstångseffekt för alla som liknar vad vissa mäklare behöver för standardkonton. Prata om leverge kräver inte provisionsmäklare minskad hävstångseffekt för bärbranschen och att få ränta. Jag har verkligen inte upplevt en snabbare taktförlust, tvärtom skulle jag ha sagt det motsatta. Jag har haft 2 mäklarkonton i månader, en med en typisk mäklare, den andra med en provisionsmäklare. Den enda nackdelen med provision broker är det faktum att hävstångseffekten tillåter mig bara att göra färre affärer. Fördelarna är många. Jag har aldrig problem med att beställa när det är hög volatilitet och handlar faktiskt kostar mig mindre. Eftersom spridningen nästan alltid är mycket lägre än konventionella mäklare, även med provisionen (som uppgår till cirka 1 pip per omgång, men beror på valutaernas värde), slutar jag nästan alltid betala mindre med provisionmäklaren. Eftersom min provisionsmäklare inte har ett handlingsbord, är det inget incitament för mina affärer att försenas vid vissa tillfällen som jag misstänker med andra mäklare. I själva verket hävdar mäklaren att den saknar förmågan att göra det, eftersom de bara skickar handeln direkt till banken. Om jag hade mer pengar skulle inte hävstångsskillnaden stör mig. Faktum är att de bara har en typ av konto - bara minis. men med hävstångseffekt för alla som liknar vad vissa mäklare behöver för standardkonton. Prata om leverge kräver inte provisionsmäklare minskad hävstångseffekt för bärbranschen och att få ränta. Jag har verkligen inte upplevt en snabbare taktförlust, tvärtom skulle jag ha sagt det motsatta. Jag har faktiskt samma situation. en kommissionsmäklare med riktigt snäva spridningar och en icke-provision med standardspridningar. Jag är inte en stor fan av systemet som tillhandahålls av min provisionsmäklare, så jag tenderar att handla mer med provisionmäklaren. Men jag håller med, med min ECN-mäklare, upplever jag inte requotes (även om det ibland finns vissa stora spridningar, så det är lite konstigt). Jag finner emellertid att jag kan citera marknadsriktningen på icke-provisionsmäklare eftersom de fasta spridningarna hindrar dem från att glida uppdatering så fort. så i några sekunder har jag mäklararbitrage, och jag kan göra en solid enkel handel med min beställda mäklare. Tro mig, din framgång beror mer på hur bra du kan manövrera din plattform och utföra din strategi (förutsatt att du har en lönsam) än hur mycket hävstång en mäklare kommer att ge dig eller hur tätt dina spridningar är. Till exempel om du kan fånga ett snabbt drag eftersom din plattform tillåter snabb inmatning. Det kommer att göra underverk i motsats till lumbering genom en order med en hårdare spridning. Jag är en stor förespråkare för plattformens prestanda. Om din plattform gör det möjligt för dig att fungera, kommer spreads att betyda mycket mindre. Säkert snäva spridningar är trevliga, men Id tar min under 1-sekundiga entryclose och 3-pip spridning över en 5-sekunders orderingångssekvens och en 1-pip spridning. Det är givetvis på grund av vägen jag handlar om. Jag är här för att fånga snabbare rörelser som råkar vara min kopp te. kanske inte passar mycket många människor. Men, om du vill göra en handel, sluta, ta vinst, häck, stäng eller till och med bättre nära och bakåt, inte för många plattformar där ute passar räkningen (som jag är medveten om). det är därför jag är ganska nöjd med att ha flera mäklare för olika typer av affärer. Vilken typ av mäklare föredrar du att se åtgärden med, med Hagadols prislista från igår Vilken arbetade du med igår tack Scott har jag faktiskt samma situation. en kommissionsmäklare med riktigt snäva spridningar och en icke-provision med standardspridningar. Jag är inte en stor fan av systemet som tillhandahålls av min provisionsmäklare, så jag tenderar att handla mer med provisionmäklaren. Men jag håller med, med min ECN-mäklare, upplever jag inte requotes (även om det ibland finns vissa stora spridningar, så det är lite konstigt). Jag finner emellertid att jag kan citera marknadsriktningen på icke-provisionsmäklare eftersom de fasta spridningarna hindrar dem från att glida uppdatering så fort. så i några sekunder har jag mäklararbitrage, och jag kan göra en solid enkel handel med min beställda mäklare. Tro mig, din framgång beror mer på hur bra du kan manövrera din plattform och utföra din strategi (förutsatt att du har en lönsam) än hur mycket hävstång en mäklare kommer att ge dig eller hur tätt dina spridningar är. Till exempel om du kan fånga ett snabbt drag eftersom din plattform tillåter snabb inmatning. Det kommer att göra underverk i motsats till lumbering genom en order med en hårdare spridning. Jag är en stor förespråkare för plattformens prestanda. Om din plattform gör det möjligt för dig att fungera, kommer spreads att betyda mycket mindre. Säkert snäva spridningar är trevliga, men Id tar min under 1-sekundiga entryclose och 3-pip spridning över en 5-sekunders orderingångssekvens och en 1-pip spridning. Det är givetvis på grund av vägen jag handlar om. Jag är här för att fånga snabbare rörelser som råkar vara min kopp te. kanske inte passar mycket många människor. Men, om du vill göra en handel, sluta, ta vinst, häck, stäng eller till och med bättre nära och bakåt, inte för många plattformar där ute passar räkningen (som jag är medveten om). det är därför jag är ganska nöjd med att ha flera mäklare för olika typer av affärer. Vilken typ av mäklare föredrar du att se åtgärden med, med Hagadols prislista från igår Vilken arbetade du med igår tack Scott Scott, jag kunde bara arbeta med FX Sol igår eftersom jag var på jobbet när allting hänt. och mitt arbete tillåter inte mig att komma åt GTS från min station. Jag hade bara damen gå kort för mig och när jag såg priset på dailyfx droppe till en viss nivå, sa jag till henne att stänga den för mig. Det är en av anledningarna till att jag håller med FX Sol, det faktum att jag kan gå på chatt och berätta för dem att de ska göra det och de är ganska snabba om det. För mig öppnade jag just nätdiagrammen och förstod att min mäklare skulle vara inom några få pips av priset. Det var inte så, men jag hoppas verkligen Hagadol fortsätter med det, för att jag försökte hitta all den informationen och ärligt talat kunde jag inte komma nära den där detaljerna. Med det sagt var det korta samtalet han gjorde ganska lätt att upptäcka. utgången, jag var inte så säker på utan hans information. Extremt nyckel. Anställd Mar 2006 Status: TACK MERLIN, TWEE och FF Team 4.620 Inlägg Ja det var fantastiskt. Jag är säker på att med lite träning kunde man utveckla den typen av detaljer. Han måste ha gjort det under en tid. Jag tror att det skulle vara ett stort besvär för honom att fortsätta i den typen av detalj. Men det skulle vara trevligt om han lade fram vad hans kriterier är. Hinthint Hoppas du har en bra helg. Dess soliga i mitt område så jag ska gå och njuta av det. Scott Tja, jag kunde bara arbeta med FX Sol igår eftersom jag var på jobbet när allting hände. och mitt arbete tillåter inte mig att komma åt GTS från min station. Jag hade bara damen gå kort för mig och när jag såg priset på dailyfx droppe till en viss nivå, sa jag till henne att stänga den för mig. Det är en av anledningarna till att jag håller med FX Sol, det faktum att jag kan gå på chatt och berätta för dem att de ska göra det och de är ganska snabba om det. För mig öppnade jag just nätdiagrammen och förstod att min mäklare skulle vara inom några få pips av priset. Det var inte så, men jag hoppas verkligen Hagadol fortsätter med det, för att jag försökte hitta all den informationen och ärligt talat kunde jag inte komma nära den där detaljerna. Med det sagt var det korta samtalet han gjorde ganska lätt att upptäcka. utgången, jag var inte så säker på utan hans information. Extremt nyckel. Hur att betala din Forex Broker Forex marknaden. till skillnad från andra utbytesdrivna marknader, har en unik funktion som många marknadsförare använder för att locka aktörer. De lovar ingen utbytesavgifter eller regleringsavgifter, inga avgifter och allra bästa, inga provisioner. Till den nya näringsidkaren som bara vill bryta sig in i handelsbranschen låter det för bra för att vara sant. Handel utan transaktionskostnader är klart en fördel. Men vad som låter som ett fynd till oerfarna handlare kanske inte är den bästa affären - eller till och med en överenskommelse alls. Här visar vi dig hur du utvärderar Forex Broker Feecommission strukturer och hitta den som fungerar bäst för dig. Kommissionens strukturer Tre former av provision används av mäklare i forex. Vissa företag erbjuder en fast spridning. andra erbjuder en variabel spridning och andra tar ut en provision baserad på en procentandel av spridningen. Så vilket är det bästa valet Vid första anblicken verkar det som att den fasta spridningen kan vara rätt val, för då skulle du veta exakt vad du kan förvänta dig. Men innan du hoppa in och välja en, måste du överväga några saker. Spridningen är skillnaden mellan det pris som marknadsmakaren är beredd att betala för att köpa valutan (budpriset), mot det pris som han är beredd att sälja dig till valutan (askpriset). Antag att du ser följande citat på din skärm: EURUSD - 1.4952 - 1.4955. Detta representerar en spridning av tre pips. skillnaden mellan anbudspriset på 1.4952 och askpriset på 1.4955. Om du handlar med en marknadsförare som erbjuder en fast spridning av tre pips istället för en variabel spridning kommer skillnaden alltid att vara tre pips, oavsett volatilitet på marknaden. När det gäller en mäklare som erbjuder en variabel spridning kan du förvänta dig en spridning som ibland kommer att vara så låg som 1,5 pips eller så hög som fem pips beroende på valutaparet som handlas och marknadsvolatilitetsnivån. Vissa mäklare kan också ta ut en mycket liten provision, kanske två tiondelar av en pip, och sedan skickas orderflödet från dig till en stor marknadsförare med vilken han eller hon har ett förhållande. I ett sådant arrangemang kan du få en mycket snäv spridning som bara större handlare annars skulle kunna komma åt. Olika mäklare, olika servicenivåer Så vad är varje typ av provision bottenlinjens effekt på din handel Med tanke på att alla mäklare inte skapas lika är det här en svår fråga att svara på. Anledningen är att det finns andra faktorer att beakta när man väger det som är mest fördelaktigt för ditt handelskonto. Till exempel kan inte alla mäklare göra en marknad lika. Forex marknaden är en över-the-counter-marknaden. vilket innebär att banker, de främsta marknadsförare, har relationer med andra banker och prisaggregatörer (detaljhandeln på internet), baserat på varje organisations kapitalisering och kreditvärdighet. Det finns inga garantier eller utbyten, bara kreditavtalet mellan varje spelare. Så när det gäller en marknadsförare på internet beror din mäklare effektivitet på hans eller hennes förhållande till banker och hur mycket volymen mäklaren gör med dem. Vanligtvis citeras de högre volymen valutahandlare strängare spridningar. Om din marknadsmäklare har ett starkt förhållande med en rad banker och kan samla, säger 12 bankers prisnoteringar, då kan mäklarfirmiet kunna överföra genomsnittliga bud - och prispriser till sina privatkunder. Även efter att ha utökat spridningen något för att ta hänsyn till vinst, kan återförsäljaren skicka en mer konkurrenskraftig spridning till dig än konkurrenter som inte är väl aktiverade. Om du har att göra med en mäklare som kan erbjuda garanterad likviditet till attraktiva spreads, kan det vara vad du ska leta efter. Å andra sidan kanske du vill betala en fast pip spridning om du vet att du får pengarna avrättningar varje gång du handlar. Slip. som uppstår när din handel exekveras bort från priset du erbjöds, är en kostnad som du inte vill bära. I fråga om en provision mäklare. om du ska betala en liten provision beror på vad mer mäklaren erbjuder. Antag exempelvis att din mäklare debiterar dig en liten provision, vanligtvis i storleksordningen två-tiondelar av ett pip eller cirka 2,50 till 3 per 100 000 enhetshandel, men i utbyte ger dig tillgång till en proprietär mjukvaruplattform som överstiger de flesta online mäklare plattformar, eller någon annan fördel. I det här fallet kan det vara värt att betala den lilla provisionen för denna extra tjänst. Välja en Forex Broker Som en näringsidkare bör du alltid överväga det totala paketet när du bestämmer dig för en mäklare, förutom den typ av spridningar som mäklaren erbjuder. Till exempel kan vissa mäklare erbjuda bra spridningar, men deras plattformar kanske inte har alla klockor och visselpipor som erbjuds av konkurrenterna. När du väljer ett mäklarfirma. du bör kolla in följande: Hur väl kapitaliserat är företaget Hur länge har det varit i affärer Vem förvaltar företaget och hur mycket erfarenhet har den här personen Vilken och hur många banker har företaget förhållanden med Hur mycket volym handlar det om månad Vad är dess likviditetsgarantier när det gäller orderstorlek Vad är dess marginalpolicy Vad är dess övergångspolicy om du vill hålla dina positioner över natten Övergår företaget genom den positiva bära. om det finns en Lägger företaget ett spridning på överrullningsräntorna Vilken typ av plattform erbjuder den Har det flera ordertyper, till exempel order avbryter order eller order skickar order Ger det garanti för att du utför dina stoppförluster till orderpriset Har företaget ett handlingsbord Vad gör du om din internetanslutning är förlorad och du har en öppen position? Skaffar företaget alla back-office-funktioner, till exempel PampL. i realtid Bottom Line Även om du kanske tror att du får en överenskommelse när du betalar en variabel spridning, kan du offra andra förmåner. Men en sak är säker: Som en näringsidkare betalar du alltid spridningen och din mäklare tjänar alltid det. För att få bästa möjliga möjlighet, välj en välrenommerad mäklare som är väl aktiverad och har starka relationer med de stora valutabankerna. Undersök spreads på de mest populära valutorna. Mycket ofta kommer de att vara så små som 1,5 pips. Om så är fallet kan en variabel spridning fungera som billigare än en fast spridning. Vissa mäklare erbjuder dig även valet av antingen en fast spridning eller en variabel. I slutändan är det billigaste sättet att handla med en mycket ansedd marknadsmäklare som kan ge den likviditet du behöver handla bra. Ett förhållande som utvecklats av Jack Treynor som mäter avkastning som förvärvats över det som kunde ha blivit förtjänat på en risklös. Återköp av utestående aktier (återköp) av ett företag för att minska antalet aktier på marknaden. Företag. En skatteåterbäring är en återbetalning av skatter som betalas till en individ eller hushåll när den faktiska skatteskulden är mindre än beloppet. Det monetära värdet av alla färdiga varor och tjänster som produceras inom ett land gränsar under en viss tidsperiod. Den takt som den allmänna prisnivån på varor och tjänster ökar och följaktligen köpkraften hos. Merchandising är någon form av att marknadsföra varor eller tjänster för detaljhandel, inklusive marknadsföringsstrategier, visningsdesign och. Vad är fördelarna med kommissionens baserade Forex Brokers Det finns flera sätt att Forex-mäklare tjänar sina pengar. Dessa inkluderar provisioner, spridningar, handel och stöld. Av dessa är endast provisionsbaserade mäklare säker på att vara likgiltiga mot dina handelsresultat, eftersom de får betalt om dina affärer vinner eller förlorar. De andra tre sätten är alla föremål för eventuellt missbruk. Vi kan klargöra fördelarna med provisionbaserade mäklare genom att kontrastera varje icke-provisionstyp med kommissionens modell för inkomstgenerering. Commission-Only Brokers Forex trading är ett noll-sum spel: en motpart till handeln vinner, den andra sidan förlorar. Mäklare som endast tar ut provisioner tar inte motpartens roll i kundhandel och har därför ingen anledning att manipulera priser eller spridningar till nackdelarna för kunderna. Med en provisionerad mäklare köper du sinnesfrid. Dessa mäklare debiterar antingen en fast avgift eller en avgift baserad på handelns storlek. Högre provisioner debiteras av elektroniska kommunikationsnätverk (ECN) mäklare, som tillhandahåller extra tjänster: handel i realtid med den största publiken hos motparter, och tillgången till orderordern staplade upp på vardera sidan av den senaste handeln. Den här budgivningsdata kan hjälpa kunniga näringsidkare att precisera deras marknadsinträde och utgångspunkter. En spridning är skillnaden mellan budpriset (vad en köpare skulle vara villig att spendera) och ett askpris (vilken säljare skulle vara villig att acceptera). Det mäts i pips, eller poäng i procent varje pip är lika med ca 10, beroende på de berörda valutorna. Det finns en inbördes spridning på Forex-interbankmarknaden som varierar under dagen från noll till fem eller flera pips beroende på valutorna som handlas. Två typer av mäklare debiterar spridningar. Den första, som kallas straight-through-processing (STP) - mäklare, som ECN-mäklaren, antar inte motpartens roll. STP-mäklare ökar inhemska spridningar för att tjäna intäkter på affärer, och de kan eller kanske inte heller debitera en provision. Den andra typen, en hanteringsdisk, handlar mot kunder och kan manipulera spridda till sin fördel. Hanteringsdiskar Hanteringsbordsförmedlare, även kända som marknadsmäklare, skapar ett internt handelskort som antar den andra sidan av en customer8217s transaktion. De tar ut fasta spreads 8211 sådana som inte speglar den aktuella inneboende spridningen. Genom att manipulera de budskapsspridningar som de erbjuder och de priser som de citerar för olika valutor har hanteringsdisken en stark handelsfördel gentemot sina kunder. Handläggningsdisken måste ständigt bekämpa frestelsen att klara sina kunder med uppblåsta spridningar och att manipulera priserna för att orsaka kundförluster. Bucket Butiker De värsta medlemmarna av mäklare-gruppen kallas hinkbutiker men är faktiskt tjuvar. De samlar handlare8217 säkerhet men köper faktiskt aldrig eller säljer utländska valutor. Deras affärer är alla på papper, vilket ger dem tillgång till näringsidkare som borde säkerställa en verklig, inte papper, handelsposition. Strängt olagligt i USA finns bucket butiker runt om i världen och ska undvikas till varje pris.

No comments:

Post a Comment