Wednesday 15 November 2017

Cynthia macy forex handel


Tror du att du kan handla denna inställning framgångsrikt DETTA ÄR FÄRG KODADE HANDEL PÅ IT39S EASIEST Det här är INTE ett news trading system Det är ett trend trading system baserat på endast färg. dock. Diagrammet ovan är fredag ​​morgon den 6 augusti på morgonen av NFP ekonomiska nyheter. Jag handlade det i ett 5-minuters diagram för att fånga den snabba åtgärden och den korrekta trenden, men som du kan se var det 30 pips före NFP-meddelandet och 22 pips efter meddelandet, med NFP att få sig att vara 140 pips om 2 timmar För en total summa på 192 pips fick 9,15 timmars handel. Och det här handlade bara EurUsd Imagine-handeln i fyra diagram samtidigt. Mina poster och utträden var konservativa och om jag hade gått in och avslutat när en icke-lagd punkt ändrades färg, min vinst skulle ha varit ännu större. Du kan också handla omfördelningarna och återkomma med en annan handel om du handlar med den allmänna trenden i fönstret nedan, men skriv in och skriv in igen när de icke-förlagda prickarna ändrar färg. Denna teknik ökar verkligen dina pips Skönheten i mitt 1-4 timmes system är att du kan övervaka dina affärer på bara 10 minuter varje dag: 5 minuter på morgonen, 5 minuter vid nite. Det här är perfekt för att arbeta med människor eller nybörjare. Dessa branscher går oftast i flera dagar i veckor i taget och är långsamma och lata och stressfria och har högsta vinstpotential. Det är vanligt att en enskild handel ger i genomsnitt 500 pips eller mer om det används med ett efterföljande stopp. och det är bara med ett par Du kan enkelt handla och övervaka 4 olika par samtidigt. Om du kan övervaka dina affärer från och med 07:00 EST till 12 noon EST kan du handla 15 minuters diagram och stänga ut i vinst varje dag vid middagstid eller använd 15 minuters diagram för perfekt inmatning och utgångar för 1 eller 4 timmarsdiagram. Med bara .5 mini-partier med ett par, är den genomsnittliga dollarnhöjningen som handlar 15 minuters diagram cirka 200 per dag. så multiplicera det med 4 par Här är en skärmdump av UsdChf i ett 15 min diagram som tydligt visar trendkanalen och ingångarna och utgångarna: Lägg märke till hur de vita X39s visar dig tydligt en platt marknad så att du inte startar en ny handel Här är några fler skärmdumpar av EurUsd i ett 5 min, 15 min, 1 timme och 4 timmars diagram: 100 pipfall från London Open på fredag ​​AM på cirka 2 timmar: Lägg märke till hur de vita X39s håller dig ute från den platta marknaden där du skulle få slaktad om du försökte handla Du behöver bara fånga en av dessa affärer varje dag för att tjäna ett gott liv Här är en skärmdump av ett 1 timmars diagram: Jag cirklade in inmatningarna och utgångarna för att visa indikatorerna som visar samma färger som bekräftar varandra . Ingen rädsla Här är 4-timmarsdiagrammet som visar 3 dagar av gradvis försäljning av EurUsd: Tänk dig att du kunde framgångsrikt och enkelt hantera dessa inställningar Jag tror att du kan faktiskt vet att du kan här vad ditt handelskonto börjar börja se snart : Easy Forex Color Coded Trend System Här är vad andra säger. Jag har redan gjort mina pengar tillbaka i min första handelskvot. D. M. Los Angeles, CA, ganska snyggt, färgerna gör det så enkelt att se en trade setupquot. G. H. San Antonio, Texas citat Jag tror att jag kan gå i pension till Hawaii med ditt färgsystem Tack för att du skapade den och delade itquot. Annette Y. Portland, Oregon citSo långt, färginställningen fungerar, men pastellfärgsbakgrunden var för feminin för mig, ingen förolämpning, så jag ändrade bakgrunden på mina diagram till svart och jag känner mig nu väldigt bekväm och njuter av färgade indikatorsignaler. quot. Howie, Phx, AZ citationsteckenDin färgkodade systemrockar på min demo. Jag är redo att ta det livequot Larry, New Orleans quotHi Cynthia, Fortfarande spelar med ditt färgkodssystem på demo och försöker olika tidsramar. Verkar bra. quot. Alan quotHi Cynthia et al, tack för färgkodssystemet. Lady Gaga of Forexquot. Graham Uppskattar ditt snabba svar och hämtningslänken. Jul har verkligen kommit tidigt för mig - jag tycker att detta är ett verkligt briljant system, och det ser så gott och trevligt ut för ögonen också. Tack så mycket för att sätta ihop det färgkodade systemet, och även för att dela det med andra handlare. Du har lagt mycket arbete på att göra detta till ett hög sannolikhetssystem. Tack och bästa hälsningar. Hui Lim Jag har inga problem med nedladdning. Det ger mig den korrekta signalen. Jag gör pengar på det även jag betalar 500 USD för det jag ska göra. När jag någonsin lägger order är jag säker på att det gör pengar för mig. Bra strategi Thanksquot. Natanathorn Det färgkodade systemet har varit fantastiskt sedan jag demo det under de senaste veckorna. Har varit 22 på ett konto på 10k sedan början av augusti, men det är demohandel utan mycket emotioner. Lai Heng Sim Jag älskar ditt färgkodshandelssystem och om du öppnar bilagorna ser du varför. Analysis3 är bara GBP USD-data för att skapa det diagrammet. Eftersom jag tog ut all personlig information var du välkommen att använda den på något sätt som du önskar. Jag gick till thinkforex baserat på din rekommendation och avrättningarna är enastående. Jag har aldrig haft en beställare i alla dessa affärer. Jag har just infört ditt nya enkla system ovanpå färgkoden och whooeee. Jag förstår nu hur det fungerar bättre. Jag är en visuell typ av kille. Älska G-Spot med breakoutindikatorn som den stenar. Handel är faktiskt roligt igen. Jag har återhämtat alla mina förluster för detta år och 500 bort från att återhämta förra årets förlust. Jag handlar mest varje dag och använder aldrig mer än 10 av min konto och varje månad ställer jag in ett mål att dubbla kontot som definierar lotstorlek, antal avg. handlar, tar vinst för varje handel etc. Jag sätter ner dagen efter och granskar tidigare dagar, och försöker bestämma vad jag gjorde fel för en förlorad handel (brist på att vänta på signal, hoppa för tidigt etc, mina fel inte system) till förbättra mina färdigheter och granska vad jag gjorde rätt för att stärka goda vanor. Jag kan inte tacka nog, och jag var så skeptisk eftersom jag försökte så mycket ren krap där ute som aldrig fungerade. Med vänliga hälsningar och tack så mycket, cit. Upptäck hemligheterna i COLOR CODED Trading Behöver du färgpaketet COLOR CODED Indicators nu Din serie med speciella COLOR CODED-indikatorer är redan laddade på en mt4-mall för dig. Du kommer vara redo att handla och börja tjäna pengar. Jag vet att jag kunde ladda 2 000 för Detta handelssystem som följer med COLOR CODED-indikatorerna och mallen och manuell. men det kommer inte att kosta dig 2000, eller till och med 1000. nej, inte ens 500, även om det är vad jag borde ladda. Sonen I39ll höjer priset till 250, men för närvarande, som ett introduktionspris, kan du upptäcka COLOR CODEDs handelshem för endast 127 Som en bonus, ger jag dig en indikator som visar trenden i röda eller blåa stänger ( du kan ändra färgerna på staplarna för att matcha färgerna på dina andra indikatorer) för varje diagram du placerar på. Jag använder den för att samordna mina poster och utgångar så att trenden alltid är tydlig synlig i samma färgtoner. Det saknar sig och det mår inte igen. Bara det skulle vara din mest lönsamma indikator. och det är ditt gratis när du köper mitt Easy Forex Color Coded Trend System. Några tiden att hoppa på mitt oemotståndliga erbjudande. bara 127 för en komplett serie med COLOR CODED-indikatorer och den redan laddade mallen. innan jag höjer priset Detta introduktionspris kommer inte att vara länge. Jag borde fråga vad de stora pojkarna får för sina handelssystem. men jag är inte en kvittig boyquot och jag vill ge dig en hel del för dina pengar. Jag vill att du ska ha råd med det här och snabbt börja tjäna pengar så att du kan göra ditt liv enklare och roligare. och jag vill känna mig bra om att vara en del av att hjälpa dig och din familj och genom att bekämpa den globala lågkonjunkturen och ge lite bra tillbaka till världen. Fortsätt och beställa just nu. Jag vet att du är glad Heres hur man beställer: Det vanliga priset är 127 med en 60 dagars pengarna tillbaka garanti. Om du vill ha en 60 dagars pengarna tillbaka garanti, kolla återbetalningspolicyn: Låt mig ta bort din risk. Här är din 100-dagars pengarna tillbaka garanti: Handel mitt system för hela 30 dagar. Jag tror att du kommer att vara nöjd med dina handelsresultat. men om inte. Efter en trovärdig insats i hela 30 dagar, maila mig om du är missnöjd med dina handelsresultat med hjälp av mitt system, och jag betalar tillbaka din 127, inga frågor ifrågasatta. Du kommer att ha 30 dagar att begära återbetalning, efter att ha försökt det hela 30 dagar. bara maila mig hela ditt PayPal-kvitto mellan dag 30-60. Observera att jag vill att du ska försöka i hela 30 dagar. Därefter får du ytterligare 30 dagar att begära återbetalning. och du måste e-posta ditt PayPal-kvitto för bevis på inköpsdatum. Skicka inte mail till mig för återbetalning innan du börjar 30 dagar efter försöket. du kommer att nekas och jag ber dig att skicka mig frågor och skärmdumpar så att jag kan hjälpa dig. Om du skickar ett krav eller en tvist med PayPal får du en återbetalning, period, eftersom det gör ont om mitt förhållande till PayPal. PayPal kommer att försvara, hedra och upprätthålla denna återbetalningspolicy enligt vad som anges. När som helst, om du behöver frågor som besvaras eller handlar om hjälp, var god vänligen maila mig på: cynthiasfxpowergroup gmail Varning - Detta 127 erbjudande är bara en kort tid, som min introduktion till färgkodad handel. om du väntar för länge kommer priset troligen att vara dubbelt. Det har redan gått upp sedan pre-launch och kommer bara fortsätta gå upp och upp och hoppa in idag och låsa in ditt låga inledande pris. Oroa dig inte, du kommer att älska handelssystemet Vad händer om du inte beställer nu Priset kan fördubblas i morgon Du kan tjäna pengar idag Det här är citationstecken Inte rädsla kvothandel Få det nu medan I39m fortfarande erbjuder ett lågt introduktionspris Mallen är färg kodad med alla indikatorer du behöver T he pdf har massor av skärmdumpar för att lära dig hur man handlar med de färgkodade indikatorerna. Orange-trendlinjerna är automatiskt ritade för dig. Jag tog bort priset helt och du handlar endast efter färg. Ingen av Indikatorerna försvinner Konsolideringsperioder är tydligt markerade med vita X39s för att hålla dig från trading whipsaws. Du kommer lära dig att handla toppen och botten av trendkanaler. Trenden är verkligen din vän Inlägg och utgångar är lätta att upptäcka bara med färgförändringar. I ett 1-timmars eller 4-timmarsdiagram övervakar du dina affärer med bara 10 minuter varje dag. Nu kan handel vara kul. Jag har tagit bort allvaret från handel. Det här är inte en nyheter trading system, även om du kan handla nyhetshändelser med det, allt du behöver är en stark trend. Det är ett trendhandelssystem baserat på endast färg. Inget behov av ett stort konto. Börja handla på ett Cents konto med endast 100 Detta är inte ett säkringssystem, och amerikanska mäklare påverkas inte av NFA-regler. Fungerar med någon mt4-mäklare, men jag berättar vem jag handlar med. Om du inte köper idag kanske du glömmer Färg Kodad handel och bli dömd till dina gamla dåliga handelsresultat. Låt det inte hända dig. Fortsätt och beställa just nu. Jag vet att du är glad att du gjorde det. Here39s Hur man beställer nu: Dedikerad till din handelssucces, Day Trading Forex Team En kombinerad 55 års erfarenhet av handel med terminer, optionsoptioner och valutakurser. P. S. Beställ nu för att låsa in det bästa priset du kommer någonsin se Don39t glömmer pengarna tillbaka-garanti och kundsupport och indikatorn för gratis bonusfärger. Denna enda indikator är värt hela systempriset Plus det kommer med skärmdumpar av din installation och hur du använder den P. P.S. Vänta inte på att bli ekonomiskt fri Hjälp bekämpa global recession och spara din familj Risk Ansvarsbegränsning: Denna riskavskrivning är avsedd att informera köparen om de potentiella finansiella riskerna med att engagera sig i valutahandel. Transaktionen av sådana finansiella instrument som kallas forex, fx eller valuta, och handlas på en värderad basis, känd som 39spot39 eller 39forward39, 39day trading39 och 39option39, kan innehålla en väsentlig grad av risk. Innan beslut fattas om att genomföra sådana transaktioner bör en användare noggrant utvärdera huruvida den finansiella situationen är lämplig för sådana transaktioner. Handel med utländsk valuta kan resultera i en väsentlig eller fullständig förlust av medel och bör därför endast genomföras med riskkapital. Definitionen av riskkapital är medel som inte är nödvändiga för användarens överlevnad eller välbefinnande. Åsikter och analyser om eventuella förväntade marknadsrörelser som ingår i denna annons ska inte anses nödvändigtvis exakta eller aktuella, och på grund av internetens offentliga natur kan jag inte när som helst garantera resultat. Handla online, oavsett hur bekvämt eller effektivt det kan vara, minskar inte nödvändigtvis riskerna i samband med valutahandling och jag accepterar inget ansvar gentemot någon kund, medlem eller tredje part, som handlar om sådan information som finns på webbplatsen som till exaktheten eller förseningen av information som citat, nyheter och diagram som härrör från citat, eller utförandet av expertrådgivare (EA39s eller robotar) eller rekommenderade manuella handelssystem. Genom att läsa denna webbplats eller beställa någon produkt på den här webbplatsen eller öppna ett mäklarkonto med en rekommenderad mäklare accepterar du att hålla DAY TRADE FOREX, LLC eller någon annan affiliate eller associerad från eventuella förluster, handel eller annat. HÄR BOOKMARK THIS SITE NU Eftersom du är här, betyder det att du förmodligen har köpt en robot (EA eller expertrådgivare) via en ansluten länk till mig eller du är intresserad av Forex Robot Trading på MT4 (metatrader-plattformen). Denna webbsida uppdateras ständigt, så kontrollera varje vecka för nya robotar och uppdateringar. Om något försvinner från min sida, var det en hund eller erbjuds inte längre av säljaren. Första sak du behöver göra är att få på min specialrobotstödgrupps e-postlista så att jag enkelt kan hålla dig informerad om tips och tricks för att få ut det mesta av robothandel och speciella uppdateringar Vänligen skicka ett tomt e-postmeddelande till min autosvarare: Sök efter ett omedelbart e-postmeddelande (ibland går det i din skräppost) och klicka på bekräftelsekoblingen inuti och you39ll får ditt första email med viktig information. Om du inte får den omedelbara bekräftelsen, har din Internet-leverantör blockerat det. vänligen försök med en annan e-postadress att skicka från. gmail fungerar alltid. ÄR DU EN FOREX SCALPER PÅ MT4 PLATFORM DU KAN FÅ MIN 5 PIP TRAILING STOP HANDELSBESTÄLLARE ENLIGT ATT FYLLA OPT-IN-FORMEN HÄR: För att se en video om hur HANDELSBESTÄLLARE arbetar och fyll i formuläret för att få det gratis A. Välj ett robot (EA) eller handelsprogram från en av sidlänkarna till höger. Att köpa via mitt affiliate-länk garanterar mitt stöd för produkten, eftersom stödet kostar mig tid och energi. B. Lär dig hur du installerar din EA på din MT4-plattform. Så här installerar du och aktiverar en expertrådgivare på MT4 C. Virtual Server Info Robotsna måste köras i en säker miljö där el och internet inte går ner. Efter att ha testat flera VPS-företag, har jag äntligen avgjort på den som inte ger mig några problem, till skillnad från alla andra jag har försökt. För bara 30mo kan du ha en Trader39s Desktop VPS och köra ungefär 6 demo - eller levande plattformar (det beror på RAM-användningen av dina EA39s och använda indictors). Klicka HÄR för att gå till min föredragna sajt. Leta efter virtuella skrivbord för online-handlare CNS Traders Desktop är ett värddatabas för Windows-skrivbordet och den enda virtuella privata servern som är konfigurerad speciellt för handlare. Som ett värddatabas för Windows fortsätter virtuella skrivbord att springa, även om du förlorar din Internetanslutning eller slutar använda batteriet. Internethastigheten till ditt virtuella skrivbord är alltid snabb, oavsett din egen anslutningshastighet. De är tillgängliga från alla Windows-datorer, webbläsare, mobiltelefoner och till och med Macintosh-datorer. Commercial Network Services Traders Desktop har ett särskilt underhållsfönster, utanför Forex trading hours, så din handelssession är inte avbruten. CNS Traders Desktops har världsklass 247365 teknisk support bakom ett team som förstår handlare. Välj ditt datacentrum i antingen New York, London eller San Diego för att få den lägsta latensen så att dina avrättningar är lättare. Läs om CNS Data Centers genom att klicka på bannern: Mitt föredragna VPS-företag, CNS, har vänligt tillhandahållit några användbara videor för Traders Desktop VPS. Dessa videoklipp hjälper dig att köpa, konfigurera och konfigurera en Windows Virtual Private Server (hädanefter kallad VPS) för att kunna driva en MT4-handelsplattform. Eftersom denna webbplats distribueras till många personer, kommer jag inte att kunna ge teknisk support när det gäller att konfigurera din VPS. I dessa videoklipp lär du dig: köpa en lämplig Windows VPS för att köra MT4. Ställ in en genväg för att komma åt din VPS i konsolläge. konfigurera din VPS att automatiskt logga in med administratörskonto efter en omstart. konfigurera din MT4-programvara för att starta automatiskt när Windows startar. konfigurera din VPS att starta om på ett fast schema för att hålla den igång. KLICKA HÄR FÖR ATT ANVÄNDA VPS VIDEO TUTORIALER VAD ÄR ECNSTP TRADING ECN står för Electronic Communication Network, och ECN-mäklare är sanna mäklare som kopplar dig till bankerna och hanterar inte skrivbord. Under nyheterna kommer de vanligen inte att fylla dig före spetsen, men inom några sekunder efter spiken blir deras sprängningar normala, och du kommer att kunna öppna och stänga affärer med vanliga spridningar. STP står för Straight Through Processing, och STP-mäklare är sanna mäklare som förbinder dig med bankerna och hanterar inte skrivbord. Handelsvolymen är vad de är efter, de gör sina pengar på din handelsvolym, så det finns inget behov av att de fuskar dig genom att citera eller sluta förlåta förräderi och gå ut är en vind. De älskar scalpers och scalping robotar på grund av handelsvolym. FÖRDELAR ATT ANVÄNDA EN ECNSTP PLATFORM: 1. Ingen anti-scalping, ingen stoppförlustjakt, mycket låga spridningar 2. handla i en sann, icke-fungerande skrivbordsmiljö 3. få mest konkurrenskraftiga spridningsförstärkare 5-siffriga precisionsprissättning 5. du kan hårbotten eller handeln utan begränsningar 6. EA tillåts och utan föregångare 7. Väntar på order kan placeras inuti spridningen 8. Din väntande beställning, slutar att förstärkningsmål inte är synliga för mäklare, banker eller andra marknadsaktörer tills de fylls. CYNTHIA39S FAVORITE ECNSTP BROKERS: FinFX, ThinkForex och HotForex Om du gillar snabba marknader och behöver snabbkörning, antingen för din manuella scalping eller scalping robotar, har FinFX, ThinkForex och HotForex den snabbaste exekveringen. Öppna en demo eller ett livekonto nu och ge FinFX ett försök: (Med amerikanska handlare) Trader39s pengar är segregerat i flera bankkonton. Spreadarna är råa amptäta, utan re-quoting och super snabbkörning går in och ut. Levande acct-finansiering är endast 1000 med en standard ECN-provision på 7 per standardomgångsomgång. Standard - och mini-konton finns också med minsta finansiering på endast 150. Mobilhandel finns: MetaTrader 4 Mobile, Windows Pocket PC 2002 eller Windows Mobile 2003 eller högre PDASmartphone. Öppna en demo eller ett livekonto nu och ge ThinkForex ett försök: (Ta inte amerikanska handlare) Just för posten använder ThinkForex en proprietär flödesmängdsbrygga som är Equinix, inte den fruktade Boston Technologies-broen som FXCM använder. De har utvecklat en teknik som ger snabb fördröjning med hög latent hastighet snabbt utan dröjsmål. Öppet med endast 250. Öppna med 2.000 och få en GRATIS VPS Den minsta partikelstorleken är .01 mini-partier. Du betalar INTE en provision för handel Heres ett pressmeddelande från ThinkForex om deras ECNMT4-plattform: Använd den här länken för att öppna en live Think Conversion-konto: (INTE TEKKA US-TREDJÄNSTER) Erbjuder mikro, standard, swap-fri och ett Currenex ECN-konto som jag gillar väldigt mycket. Utförandet av handeln i ECN-plattformen är snabb och enkel utan åternotering. Du kan öppna ett live ECN-konto med endast 500 och handla en minimipremstorlek på .1 mini med 100: 1 hävstångseffekt. Vänligen använd min referrer39s länk för att öppna ett demo eller live-konto: (Obs! Det kostar dig inget extra för att gå igenom mina länkar och använda mig, Cynthia Macy från DayTradeForex, LLC, som din hänvisning) SÄRSKILDA BONUS FÖR ATT ANVÄNDA MIN LÄNKAR TILL OPEN A LIVE ACCOUNT Här är hur du kan få Cynthia39s Breakout Scalping EA Manuell scalping i ett snabbt 1 min och 5 min diagram är roligt, lönsamt och lätt The Breakout Scalping EA hanterar min handel efter att jag har placerat den, med en 5-punkts trailing stopp efter det flyttar handeln till breakeven. Här är en video som jag visade hur jag skalar med min Breakout EA i kombination med mitt nya Breakout Trend Trading Simple System: Klicka på 4 pilarna i det högra hörnet för att göra skärmen full storlek. Om du är en scalper, när du upplever handel med Breakout Scalping EA, vill du aldrig hårbotten handla utan den. Använd den på alla dina levande konton. Fungerar på 4 amp 5 siffra plattformar, ECN39s och med quotsuffixesquot. EX: quoteurusdquot är quoteurusdtquot eller quoteurusd. pquot Klicka HÄR för att se hur man får det gratis. Ville bara säga att jag älskar det nya handelssystemet du har lagt ut. Gjorde över 400 pips med det igår kväll och i morse och gjorde det med lätthet. Jag använder 3 tidsrammetoden men med 4 timmar, 1 timme och 15 minuter för poster. Jag har också integrerat den i min binära optionshandel som jag handlar 1 timmars utgångar och det har också fungerat bra där också. Så gratulerar till ett extremt lönsamt system för både valutahandel och binär optionshandel. Jag köpte ditt system under helgen och började använda det på måndag. Hittills har jag 8 segrar och 2 förluster. Förlusterna var mitt fel i att jag ställde stoppförlusten rätt vid 25 pips från posten. Jag togs ut med ca 2 pips på varje handel. Systemet och användning av 25 pip-målet och stoppförlusten är stora. Jag har handlat i ca 5 år och har egentligen bara handlat om att bryta även i mina affärer. Det ser ut som det jag letat efter. Tack så mycket. Köpte båda bandsystemen. De är bra, men lika bra är alla dina bra kommentarer i pdf39s - på Fibs, Entries och News Trading. NFA Juridisk Ansvarsbegränsning: De redovisade uttalandena är verkliga och oönskade och är registrerade och citerade med tillstånd. Testimonials kanske inte är representativa för alla kunders erfarenheter. Tidigare prestationer och testimonialer indikerar inte nödvändigtvis framtida framgångar. Simulerade villkor kan skilja sig från verkliga förhållanden och handlare bör inte nödvändigtvis förvänta sig samma resultat från direkt handel. Varje näringsidkare är ytterst ansvarig för sin egen framgång. Forex Trading Ansvarsbegränsning NFA och CTFC Obligatoriska ansvarsfriskrivningar: Handel på valutamarknaden är ett utmanande tillfälle där över genomsnittlig avkastning är tillgänglig för utbildade och erfarna investerare som är villiga att ta över genomsnittlig risk. Men innan de beslutar att delta i utländsk valuta ( FX), bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Investera inte pengar du inte har råd att förlora. Forex, futures och options trading har stora potentiella belöningar, men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att kunna investera i Forex, futures och optionsmarknader. Inte handla med pengar som du inte har råd att förlora. Denna webbplats är varken en uppmaning eller ett erbjudande till BuySell Forex futures eller alternativ. Ingen representation görs för att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på denna webbplats. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Det finns stor exponering för risk i alla valutatransaktioner. Varje transaktion som inbegriper valutor innebär risker inklusive, men inte begränsat till, möjligheten att ändra politiska och ekonomiska förutsättningar som kan väsentligt påverka valutans pris eller likviditet. Dessutom betyder FX-handelens hävda karaktär att varje marknadsrörelse kommer att få lika stor effekt på dina deponerade medel. Detta kan fungera mot dig såväl som för dig. Möjligheten finns att du kan upprätthålla en total förlust av initial marginalfonder och vara skyldig att lägga in ytterligare medel för att behålla din position. Om du misslyckas med att träffa några marginalsamtal inom den föreskrivna tiden kommer din position att likvideras och du kommer att vara ansvarig för eventuella förluster. Investerare kan sänka deras exponering för risk genom att använda riskreducerande strategier som 39stop-loss39 eller 39limit39 order. CFTC RULE 4.41 HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR VISSA BEGRÄNSNINGAR. I likhet med en verklig prestationsrekord, representerar SIMULERADE RESULTAT INTE VERKSAMHET. Också, eftersom handelarna inte har genomförts, kan resultaten komma att kompenseras för konsekvenserna, om några av vissa marknadsfaktorer, som saknar likviditet. SIMULERADE HANDELSPROGRAMMER I ALLMÄNT ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRDELNINGEN AV HINDSIGHT. INGEN REPRESENTATION GÖRAS ATT ANTAL KONKURRERAR ELLER ÄR LIKTIGT FÖR ATT FÖRVÄNDA RESULTAT ELLER TABELL SOM LIKNAR TILL DE VISADE. SITE DISCLAIMERS OCH SERVICEVILLKOR. Informationen på denna sida är endast för utbildningsändamål. Denna webbplats rekommenderar inte eller godkänner något specifikt handelssystem eller metod eller expertrådgivare. Vi rekommenderar att du undersöker alla handelssystem, metoder, strategier och expertrådgivare grundligt innan handel lever med riktiga pengar. Cynthia-Recommends. inforobotsupport. php ger inte råd eller är kvalificerad eller licensierad att ge ekonomisk rådgivning. Du måste söka vägledning från dina personliga rådgivare innan du handlar om denna information. Handel kan leda till förluster. Vi tar inget ansvar för eventuella förluster. Investera inte mer än du har råd att förlora. Vänligen se andra ansvarsfriskrivningar och varningar på annat håll på denna sida. Genom att gå in på våra webbplatser eller köpa våra e-böcker eller expertrådgivare (EA39s) eller robotar, accepterar du att hålla oskadliga ägare, principer, chefer och alla dotterbolag och samarbetspartner till Day Trade Forex, LLC, för alla förluster som kan uppstå genom att köpa och med hjälp av någon av Day Trade Forex Trading Systems eller andra handelssystem, utbildnings - eller handelsböcker, handelssignaler eller plattformar, robotar eller expertrådgivare (EA39s) kan du köpa via vår rekommendation. Användningen av våra system, inmatningen i någon av våra webbplatser, prenumerationen på vår adresslista eller inköp av någon produkt utgör ett godkännande av vårt användaravtal. PRIVATPOLITIK: Den här webbplatsen kommer aldrig att sälja, byta ut eller hyra din e-postadress till någon obehörig tredje part. Kopiering av text eller bilder från denna webbplats är uttryckligen förbjuden. Synthia lärde sig hur man handlar aktieoptioner i slutet av 908217-talet genom att gå till dyrahelgseminarier8230.Onlineutbildning och handelskurser var inte tillgängliga då. Programvara för handel var en helt ny sak och det fanns ingen detaljhandel förexhandel vid den tiden. År 2002 köpte Cynthia en ny Forex Trading kurs, den första av det8217s sort tillgängliga online8230 och blev partner med författaren. Tillsammans skapade de en ny Forex-utbildning online kurs och dom dominerade Forex-nätmarknaden i flera år innan Forex Trading blev riktigt populär8230. MT4-handelsplattformen hadn8217t uppfunnits, men Cynthia fortsatte att skapa flera Forex trading-system och skapade 2010 första gången 8220color coded8221 MT4 handelssystem. Att kunna handla professionellt har hon bott på stranden söder om Cancun, Mexiko, med sin man, hund, katt och 13 höns under de senaste åtta åren. Hennes lustar inkluderar allt som är relaterat till havet: simning, snorkling, dykning och kroppsbränning. Här är länkarna som nämns i videon: Om du föredrar att ha möjlighet att återbetala om du bestämmer det här inte är rätt för dig, kan du köp via Clickbank för 87 genom att klicka HÄR Om du är en som köper och inte återbetalar som regel kan du hämta Cynthia Macys Easy Forex Breakout Trend Trading Simple System för bara 57 genom att klicka HÄR Slutligen, om du snubblade över den här sidan och har ingen aning om vad ett Renko-diagram är, du kan lära dig mer genom att klicka HÄR Om du har några frågor för mig kan jag nås på jeffsimple4xsystem Om du vill ha en kopia av MACD som jag använder i hans video (i en zip-fil som måste mig unzipped för att få tillgång), ladda ner det gratis HÄR Om du letar efter en mäklare som kommer att ta på amerikanska kunder och tillåter dig att handla guld med 100-1 hävstång eller mer, klicka HÄR En anteckning på mäklaren: Namnet är FinFX och de är baserade i Finland. Jag har använt dem exklusivt i 3 år nu och jag tror att de är den bästa mäklare jag någonsin har gjort affärer med. Theyre en ECN med snäva spridningar och snabba fyllningar, och de skickar mig alltid pengar när jag ber om det, utan problem, förseningar eller andra b. s. många mäklare försöker komma undan med.

No comments:

Post a Comment