Monday 20 November 2017

Forex trading rätters pris action


Den Avancerade Traders Mindset Kursen Tre Trading Kurser, ett resultat Copyright kopia 2007 - 2017 2ndSkiesForex. Alla rättigheter förbehållna. Användarvillkor. Sekretesspolicy INGET FINANSIELLT RÅDGIVNING - Informationen om 2ndSkiesForex och eventuell korrespondens från 2ndSkiesForex eller entreprenörer och eller anställda på webbplatsen tillhandahålls endast för utbildning och informationsändamål, utan någon uttrycklig eller underförstådd garanti av något slag, inklusive garantier för noggrannhet, fullständighet eller lämplighet för något speciellt syfte. Informationen som finns i eller tillhandahålls från eller via denna webbplats är inte avsedd att vara och utgör inte finansiell rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller annat råd. Informationen på denna webbplats och som tillhandahålls från eller via denna webbplats är generell och inte specifikt för dig eller användaren. DU SKALL INTE GÖR NÅGOT BESLUT, FINANSIELLA, INVESTERINGAR, HANDEL ELLER ANDRA, BASERADE PÅ NÅGON DEN INFORMATION SOM SKALL FINNS PÅ DENNA WEBBPLATS, UTAN UNDERSTÄLLA OAVHÄNGIG DÅLIGT FÖRSVAR OCH SAMRÅD MED EN PROFESSIONELL MÄRKARE ELLER KOMPETENT FINANSIELL ADVISOR. Du förstår att du använder all information tillgänglig på eller via den här webbplatsen på din egen risk. RISKOPPLYSNING - Handel med utländsk valuta, aktier, terminer, råvaror, indexterminer eller andra värdepapper har potentiella fördelar och det har också potentiella risker. Handel kanske inte är lämplig för alla användare av denna webbplats. Den som vill investera ska söka egen självständig ekonomisk eller professionell rådgivning. STOPP SÖKNING OCH START LÄRNINGSINFORMATION FÖR ATT DU HJÄLPAR DU LÄR HUR HANDLEDA FOREXEN MED PRISAKTIONER FRÅGOR FRÅGORNA FRÅGOR Behöver fortfarande hjälp När du först börjar ja är handel mycket tid konsumera som det kräver beslutsamhet, disciplin och tålamod att bemästra alla olika aspekter av handel, som jag kommer att lära dig. Men när du är erfaren och självsäker i din egen förmåga att handla konsekvent är den faktiska tiden som krävs för att handla minimalt. Jag fokuserar mig själv bara på mina anmärkningar på diagrammen där priset går in i nyckelzoner och i genomsnitt spenderar mellan 30 minuter - 1 timme faktiskt tittar på diagrammen under en dag. Det enkla faktum är ju bättre du får när du handlar ju mindre tid du hittar i diagrammen. Jag använder den dagliga tidsramen som mitt basschema och det är här jag hittar alla mina nyckelstöd och motståndsnivåer och varifrån jag börjar jaga efter affärer. De lägre tidsramarna är också användbara och jag använder 1h, 2h, 3h, 4h, 6h, 8h och 12h för att öka omfattningen för att hitta affärer men fortfarande på nyckelnivåerna markerade från det dagliga. Antalet affärer som produceras varje månad ställs aldrig i sten och kan variera från månad till månad, lite som vädret. Vissa perioder av året är alltid långsammare som semesterperioder etc. I genomsnitt kan antalet handlade transaktioner per månad sträcka sig från 0-10 och denna obalans på marknaden kan förväxla handlare som förväntar sig att handeln blir mer av ett konstant flöde. Tyvärr är det inte så, och det är inget som ingen kan kontrollera. Absolut tror jag att det är omöjligt att bara hoppa direkt till handel och sluta jobba heltid. Att kunna ta dig tid och växa som en näringsidkare är nyckeln och ha en stabil inkomst för att rädda dig medan du gör det här är mycket säkrare. Handel kommer att kräva mycket lärandeperiod, men med utgångspunkt från de dagliga diagrammen som kräver minst tid att handla, är det bästa möjliga startet för en ny näringsidkare. Handel är en mycket flexibel verksamhet och den kan användas antingen som tilläggspengare eller som heltidsjobb, valet är ditt. Handel med Forex är mycket flexibel och kräver inte stora pengar för att komma igång. Detta gör handel mycket bedömbar för många olika människor och att kunna handla med små konton är mycket viktigt eftersom det gör det möjligt för handlare att växa med sina konton och sakta öka deras riskgräns. Jag rekommenderar alltid handel från demo konton först och sedan fortsätta att leva handel med målet att gradvis öka ditt live trading konto när du utvecklas. Rushing in trading stora siffror är definitivt inte tillrådligt. Jag fokuserar på 4 huvudprisåtgärdsuppsättningar, och dessa är: Stiftfältet, den svängande fältet, den inre fältet och SCB-satsen. Dessa 4 prisåtgärdsuppställningar fungerar som mina triggers för att få mig till affärer och jag letar efter dem att bilda på viktiga dagliga nivåer. Ja, även om jag huvudsakligen följer Forexmarknaderna och har cirka 28 Forexpar att följa, prissättar sig bra på andra marknader och så följer jag också de viktigaste indexerna, som AUS200, USTEC, etc och några varor som guld och silver. Svaret är Nej, jag är helt beroende av prisåtgärden som skrivs ut på diagrammen och gör alla mina handelsbeslut baserat på tekniska data och ljustryck och inget annat. Jag använder inte några indikatorer som glidande medelvärden eller RSI och tar aldrig hänsyn till grunden. Jag tror att diagrammen ger all information som krävs för att förstå vad som händer på marknaderna. Jag använder New York Stängdiagram och Meta Trader 5. Jag tror att det här är det bästa valet för alla aktörer som prissättar, eftersom New York-nära diagram ger oss det mest exakta dagliga ljuset och med Meta Trader 5 Jag kan snabbt skanna igenom massor mer intra-day tidsramar än Meta Trader 4, för att öka mina chanser att hitta potentiella affärer på de lägre tidsramarna. Mäklaren jag använder för att jaga på handel med MT5 är Roboforex och för amerikanska kunder FX-valet erbjuder MT5 också. Det finns inga extra avgifter, medlemsavgiften är en engångsavgift som ger dig alla fördelar med det avancerade medlemskapet för livet. Du får tillgång till kursen för avancerad kurs, prishandlingsforum, veckovis analys, avancerade videoklipp och 247 e-postsupport. FUNKTIONERA ONSign Up For My Free Trading Nyhetsbrev FEBRUARI SPECIAL: Få 40 Av (Spara 225) 8211 Slutar FEB 28: e Nial Fullers Pris Åtgärd Forex Trading Course Läs Avancerat pris Handling Strategier Amp Hög sannolikhet Handel Entry-signaler som fungerar omfattar livstid Access till: Forex Kurser, Video Tutorials, Trade Setups Nyhetsbrev, Live Trade Setups Forumförstärkt E-postsupport Om Nial Fuller Nial Fuller är en högt uppskattad näringsidkare, författare amp coach med över 14 års erfarenhet handel finansiella marknader. Sedan 2008 har han läst mer än 16 000 studenter, författat 2 000 inlägg och producerat 3 kurser. Han är erkänd av många som myndigheten om prishandel. År 2016 vann Nial den inledande Million Dollar Trader Competition. uppnå en imponerande 369 avkastning på 3 månader. Nial bidrar regelbundet till välkända finansiella publikationer, inklusive The Street, FX Street, Money Show, Finance Magnates och mer. 8220Du ger handeln allmänheten en riktig tjänst och du verkar göra det på ett väldigt icke-själviskt sätt, ett anathema till stereotyperna om forex8221 Here8217s Vilka Medlemmar Get8230 Nial8217s Pris Handling Forex Trading Course Min professionella Forex Trading kurs är en 3 del avancerad kurs som kommer att lära dig alla mina höga sannolikhetshandlingsstrategier för handel med priser. Dessa är samma kraftfulla handelsmetoder som professionella handlare som banker, försäkringsföretag och hedgefonder använder världen över i sin dagliga handelsverksamhet. Ingen information har hållits tillbaka, all min kunskap om handel har inkluderats. Jag delar alla mina strategier, alla mina idéer och alla mina erfarenheter med dig. Kursen täcker också olika aspekter av professionell handel, inklusive penninghantering, handelspsykologförstärkare som utvecklar en handelsplan. Alla mina kurser är online och tillgängliga 24 timmar om dagen 7 dagar i veckan. Jag har allt som läggs ut i ett enkelt steg för steg system som du kommer att följa för att lära dig så effektivt som möjligt. Jag erbjuder en gratis e-post support linje om du behöver hjälp eller hjälp med någonting. Here8217s några av de ämnen som omfattas av kursen. Min handelsfilosofi är KISS. Håll det enkelt dumt. När jag behärskade konsten att pröva handel med valutahandlare och lärde mig faktiskt läsa vad diagrammen var där sa min handel dramatiskt bättre och jag har aldrig tittat tillbaka. Jag startade den här webbplatsen och utvecklade min valutakurser för att hjälpa andra att lära och förstå exakt samma begrepp som jag använder för att handla. Min kurs ger dig en konkret uppsättning strategier, en verklig handlingsplan, kraftfulla inträdesstrategier i hand, redo att handla som en seriös professionell. Du kommer att utveckla en sann förståelse för prisåtgärder, bli en expert vid läsning av diagram och du kommer att utveckla en självsäker mental attityd mot din valutahandel. Mitt mål är att helt omvandla ditt tänkande. Mina handelsstrategier är alla baserade på logik och enkelhet i prisåtgärder mönsteranalys, vilket innebär att jag letar efter vissa prissignaler på diagrammen för att vara närvarande innan de går in i en handel. Jag handlar inte komplexa mekaniska eller automatiserade system, jag läser diagrammen och gör höga sannolikhetsbeslut. Jag hjälper dig att utveckla riktiga färdigheter så att du kan göra egna logiska handelsbeslut för resten av ditt liv. Daily Trading Signals Video Nyhetsbrev Varje morgon (eller kväll beroende på var du bor) lägger jag upp medlemmarna Daily Video Trade Setups Newsletter. Jag diskuterar handel med handel med priser, diagramanalys och kommentarer på minst 5 olika marknader, inklusive stora valutapar, råvaror och aktieindex. Du får min expertanalys om relevanta prisåtgärdsuppsättningar, nyckeldiagramnivåer och trendbias. Många av mina studenter har mailat mig och berättade att de känner att medlemmarnas marknadskommentarer ensamma är värda priset på medlemskapet. Here8217s En Exempel Live Trade Tutorial Video Medlemmar Trading Videos Amp Articles Bibliotek Medlemsområdet innehåller ett stort bibliotek med utbildningsvideor, artiklar och kurser. Bibliotekets innehåll innehåller levnadshandelsuppsättningar, handelskommentarer, senaste trender och mycket mer. Du kan förvänta dig regelbundna tillägg till det här medlemmens utbildningsbibliotek samt periodiska uppdateringar av kursmaterial. Private Live Trade-inställningar Idéer Forum Diskussionsforumet för live trade setups är där Nial Fuller, Coaches och LTTTM-medlemmar kommer att skicka kommentarer om potentiella live trade setups. Vi diskuterar också prisåtgärdsstrategier, Forex trading kursteori och andra viktiga handelsemner. Diskussionsforumet för live trade setups innehåller en specifik tråd för varje valutapar, råvara eller index. VIP-medlemmar Email Coaching Amp Support Line Jag erbjuder en supportpost för VIP-e-post för att mina studenter ska kontakta mig när de har frågor eller problem angående min kurs eller handelsstrategier. Jag svarar vanligtvis på alla medlemmars emailfrågor inom 12 timmar. Fördelar med att bli medlem Enkla prishandelsstrategier som tar bort röran och förvirringen från dina diagram och ditt sinne. End-of-day trading-tillvägagångssätt gör det möjligt för dig att passa handel runt ditt nuvarande schema, oavsett vad som helst. Prishandlingsstrategier som dramatiskt förbättrar din förståelse för marknadsdynamik och öppnar dina ögon för den verkliga världen av professionell handel. Sätta och glöm handelsmetoden låter dig ta bort potentialen för mänskliga fel samt fånga stora drag på marknaden, allt medan du är på jobbet, skolan eller spelar en golfrunda om du vill. Oavsett var du befinner dig på din handelsresa, nybörjare eller erfaren veteran, kommer min kurshandel med kurshandel att förbättra din förmåga att läsa och handla diagrammen. Inget annat behövs, det här är en komplett fristående handelsutbildning som fullt ut rustar dig till att hantera dagens marknader. Testimonials Jag ville bara säga tack och att ditt kursmaterial helt har förändrat min hela uppfattning om marknaden. P. S. Det kan inte vara något av min verksamhet vad du säljer din kurs för, men jag tror verkligen att ditt material är värt mycket, mycket mer. Tack och bäst för dig. 8211 Danny Miller 8211 Kelowna BC, Kanada Nial, Sex månader sedan jag registrerade mig mailade jag dig att detta var det bästa 350 jag någonsin har spenderat. Jag står med den kommentaren. Din mentorskap och undervisningskapacitet är enorm och värdig. Efter att ha köpt kursen för några dagar sedan har Ive bläddrat igenom din webbplats och funnit medlemmarna Market Summary-avsnittet som ett ovärderligt undervisningsverktyg. Skärmens skott av de stora paren, i kombination med dina klara förklaringar, är endast värda medlemsavgiften. Jag ser fram emot att läsa din kvalitet, en djupgående marknadsöversikt varje dag. Fortsätt det stora arbetet Bli medlem för livstid (Livstidsanslutning) DU FÅR: Nial Fuller8217s Pris Åtgärd Forex Trading Course, Inlärningsvideoer Amp artiklar, Dagliga Trade Setups Nyhetsbrev, Live Trade Setups Forum, Email Support Line, Gratis Produktuppdateringar mycket mer 8230 Om du är en näringsidkare som vill lära sig en hög sannolikhet för valutahandel med prishandel och bli en mer självsäker och lönsam näringsidkare, är detta professionella handelsutbildningspaket och det dagliga handelsuppsättningsnyhetsbrevet för dig. Jag gör det tillgängligt för alla som har en verklig passion för att lära sig att handla forex och handla prisåtgärder framgångsrikt. Priset är mycket prisvärd förstärkare kom ihåg att det inte finns några dolda kostnader, bara engångsavgiften för livstidsåtkomst. Ett tidsavgift inkluderar livslängdsåtgång till Nial Fullers-handelskurser, handelsuppsättningar Nyhetsbrevets e-postsupport. FEBRUARI SPECIAL Få 40 av livstidsposition till 28 februari 499 (Spara 225) VIKTIGT: På grund av den höga volymen av beställningar vi mottar varje dag, var god och ge oss tid att förbereda din tillgång till medlemmens område. Det kan ta flera timmar innan vi får din betalningsbekräftelse. Vi kommer att förbereda ditt konto och maila dina inloggningsuppgifter till dig ASAP. PRICE ACTION Du kan i princip se exakt vad som händer på marknaden Ja. Jag vet att det finns indikatorer som kommer att berätta för var stöd och motståndslinjer är. Ja. Jag vet att det finns indikatorer som kommer att berätta för dig hur brytningsnivåer är. Ja. Jag vet att det finns indikatorer som förutsäger var priset är på väg. Mitt förslag är att testa dessa indikatorer ut för dig själv. Jag är säker på att du kommer bli helt undervårdad av hur ointuitiva de flesta av dem är. Återigen, om det var så enkelt att tjäna pengar genom att slappna på några av dessa magiska indikatorer, skulle ingen kämpa för att tjäna pengar. Du måste se det med egna ögon. Du borde kunna upptäcka ett stöd - och motståndsområde bara genom att bara titta på ett diagram. Det finns inga formler involverade. Det handlar om att förstå vad du ser. Mitt mål är att få dig att se marknaden genom egna ögon. Ej filtrerad genom en stokastik, MACD, RSI eller någon annan nedslagsindikator, som förmodligen har insikt i marknaden. Med kursen Handlingshandelskurs Jag visar dig: Du är endast bunden av dina egna begränsningar. Det betyder inte att du ska handla VARJE valutapar, bara för att du kan. Jag är säker på att du kommer att upptäcka att vissa handelspar är mer gynnsamma för din egen personliga handelsstil (konservativ eller aggressiv). Men det är trevligt att veta att du har möjlighet att ta reda på dig själv. Så, vad exakt är det som du får i priset Action Trade Course. Du får tillgång till min medlemssida med massor av innehåll och över 6 timmars video. Jag vill också se till att du förstår de begrepp som diskuteras i kursen. Medan jag förklarar och undervisar dessa begrepp är viktiga, finns det inget bättre än att se dem i realtid. Så vad jag gjorde under en 2 veckors spänning, har jag spelat in 19 affärer som jag tog. och jag förklarar i detalj varför jag tog dessa affärer. Jag förklarar mitt resonemang bakom varje handel, mina ingångar, utgångar, stopp förluster etc. Jag slutade med 15 vinnande affärer och 4 förlorande affärer, för totalt 1245 pips. Som jag sa vill jag se till att alla förstår dessa begrepp, så jag planerar att skapa nya videoinnehåll baserat på den feedback jag får från mina kunder. Så om det finns något som behöver uppdateras, blir det uppdaterat. OK, det låter bra men hur mycket kostar det här. Innan jag nämna priset, vill jag bara säga att det här bara kommer att vara ett introduktionspris. Priset ökar, utan varning. När det gör kommer det inte att gå ner igen. Så snälla fråga mig inte om du kunde köpa den till det gamla priset. Men från och med nu kommer jag att erbjuda kursen för en en gångs investering på 197. 30-dagars pengarna tillbaka garanti Du kommer att ha 30 dagar att testa kursen. Om du inte är nöjd med kursmaterialet och kan bevisa att du åtminstone har försökt använda de begrepp som lärs under kursen, ger jag dig en fullständig återbetalning. Vanliga frågor (FAQ) Q: Kan kursmaterialet användas för att göra en Forex trading robot A: Jag har absolut ingen aning om att jag inte vet någonting om tradingrobotar. Men jag tvivlar på det. Detta är inte ett mekaniskt system som jag undervisar, så jag skulle föreställa mig att det skulle vara svårt att göra exakta parametrar för en robot att handla. Även om jag är säker på att du redan vet hur jag känner för att handla robotar :) Q: Är kursen lämplig för nybörjare A: Absolut. Jag täcker emellertid inte de grundläggande grunderna i Forex trading, som vad som är en pip, vad är en gränsorder osv. Men du kan hitta många webbplatser online som täcker de grundläggande grunderna för handel. Fråga: Kommer jag bli snuskig Stinkin Rich Om jag köper pris Åtgärd Handel A: Det finns absolut inget sätt jag kunde svara på den frågan. Det är som att fråga om jag börjar mitt eget företag, kommer jag att vara rik. Alla är annorlunda. Ingen handlar exakt samma sätt. Ingen ser på marknaden på samma sätt. Om det är vad du letar efter, rekommenderar jag starkt dig att gå till ett av de många Forex-forumen online och kolla in alla de mekaniska handelssystemen som folk pratar om i trådarna. Du har ditt val av tusentals att välja mellan. Allt arbete kommer att göras för dig. Få bara inte dina förhoppningar. Fråga: Om jag köper den här kursen, kommer jag att förlora affärer A: Självklart kommer du att förlora affärer. Detta kallas ju TRADING. Det är vad vi alla gör. Det kallas inte GRATIS PENGAR. Jag bryr mig inte om vem du är. Du kommer att ha förlorat handel. 100 noggrannhet på marknaderna kan inte, skulle inte, och kommer aldrig att existera. Om du vet någon som kan ha rätt 100 gånger på varje handel som de tar, var snäll och låt mig veta om dem. Jag skulle älska att träffa den mest kraftfulla personen i världen. Om det är din förväntan om handel, vänligen sluta handla RÄTT NU. Jag garanterar dig att du inte kommer bli glad. Antingen har du sett för många Köp min handelsrobot och gör 100.000 per månadsannonser eller du har helt enkelt en paj i himlen slags mentalitet. Hur som helst är det helt orealistiskt att inte förvänta sig att förlora handel. Vad som räknas är bottenlinjen. Om dina vinster tar två steg upp och ett steg tillbaka, så är du lätta år före majoriteten av handelsmännen. F: Är kursen komplicerad för att lära sig: Jag tror inte det. Om du är en indikator-skräp eller har bara handlat mekaniska system, kan det verka svårt först, men med övning och lite tänkande utanför lådan ser jag ingen anledning till varför du skulle ha svårt att lära dig kursmaterialet. Fråga: Kan detta material användas på andra marknader förutom Forex A: Absolut. Jag är personligen bara en valutahandel, för det är det som jag känner mig mest bekväm med. Men kom ihåg att den här metoden är universell. Oavsett om det är aktier, e-mini, Russell, ETF, alternativ, etc. prisåtgärder är fortfarande prisåtgärder. Du är på en korsväg Du har ett beslut att göra. Du kan bestämma dig för att driva genom ett mekaniskt handelssystem efter det andra tills du hittar den oroväckande heliga graden som alla andra letar efter. Du kan börja ta handel lite mer seriöst och sätta dig själv bakom bilens hjul. Inte längre kommer dina indikatorer, handelsrobotar eller signalleverantörer att ringa skotten. DU KOMMER. Kursen kan nås direkt efter betalning. Du får ett mail som skickas till din PayPal-e-postadress, vilket ger dig din inloggningsinformation. Allt är automatiserat. Det spelar ingen roll om dess mitt på natten. P. S. Det är dags att du slutar leta efter en gimmick efter en annan. Slutligen ta reda på vad det egentligen krävs för att handla valutamarknaden. P. P.S. Också, glöm inte att introduktionspriset på 197 endast kommer att vara tillgängligt för en begränsad tid. Priset kommer att gå upp För några frågor, kontakta mig på CFTC REGEL 4.41 - HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR VISSA BEGRÄNSNINGAR. I likhet med en verklig prestationsrekord, representerar SIMULERADE RESULTAT INTE VERKSAMHET. Också, eftersom handelarna inte har genomförts, kan resultaten komma att kompenseras för konsekvenserna, om några av vissa marknadsfaktorer, som saknar likviditet. SIMULERADE HANDELSPROGRAMMER I ALLMÄNT ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRDELNINGEN AV HINDSIGHT. INGEN REPRESENTATION GÖRAS ATT ANTAL KONKURRERAR ELLER ÄR LIKTIGT FÖR ATT FÖRVÄNDA RESULTAT ELLER TABELL SOM LIKNAR TILL DE VISADE. Ingen representation görs för att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som visas. Faktum är att det ofta finns skarpa skillnader mellan hypotetiska resultat och de faktiska resultaten som uppnåtts efter ett visst handelsprogram. Hypotetisk handel innebär ingen finansiell risk och ingen hypotetisk handelspost kan helt och hållet redogöra för effekterna av finansiell risk i verklig handel. All information på denna webbplats eller någon e-bok som köpts från denna webbplats är endast avsedd för utbildningsändamål och är inte avsedd att ge ekonomisk rådgivning. Eventuella uttalanden om vinst eller inkomst, uttryckt eller underförstått, utgör inte en garanti. Din faktiska handel kan leda till förluster eftersom inget handelssystem garanteras. Du accepterar fullt ansvar för dina handlingar, affärer, vinst eller förlust och är överens om att hålla Price Action Trade och alla auktoriserade återförsäljare av denna information oskadlig på alla sätt. Price Action Trade, 2013. Alla rättigheter förbehållna. Detta är immateriell äganderätt till Jofer IM Inc. Användningen av denna webbplats utgör godkännande av vårt användaravtal.

No comments:

Post a Comment