Sunday 19 November 2017

25 regler of forex trading disciplin


Forex adalah dirujuk sebagai pasaran pertukaran asing atau pasaran mata wang. Forex adalah pasaran yang paling diniagakan di dunia, menawarkan perdagangan padaan jam kedua-dua kenaikan dan kejatuhan pasaran. Ia merupakan pasaran yang paling mengunkan kewangan i Malaysia. Pada Fx4u kini lebih mudah än selamat untuk berdagang forex. kami menawarkan banyak ciri-ciri yang amat berguna, tips om vad du kan göra, om du vill ha en pelanggan kami som du kan göra för att få pengarna, så att du kan prata om vad du ska göra. Pelaburan Adalah semua tentang Bertukar Wang. Forex än pelaburan adalah berkait antara satu samma sak. otuk berjaya dalam forex terdapat beberapa tips. 25 Forex Trading Discipline Den framgång som en näringsidkare uppnår på marknaderna är direkt korrelerad med One8217s handelsdisciplin eller brist på den. Handelsdisciplin är 90 procent av spelet. Formeln är mycket enkel: Handel med disciplin och du kommer att lyckas handel utan disciplin och du kommer att misslyckas. Jag har varit en näringsidkare och medlem i Chicago Board of Trade (CBOT) i 20 år. Under min framgångsrika pit-handelskarriär som scalper handlade jag på tre olika kontraktsmarknader: 30-åriga statsobligationer vid CBOT, SampP 500 på Chicago Mercantile Exchange (CME) och Gilts på London International Financial Futures Exchange (London International Financial Futures Exchange LIFFE). För närvarande handlar jag också det elektroniska 5 Dow futures kontraktet på CBOT som tiden tillåter. Fastän min formella akademiska utbildning består av en bachelorstudent i företagsekonomi från University of Denver, ansåg jag mig aldrig vara en extremt begåvad student. Jag har ingen formell utbildning i marknadsekonomisk analys. I8217 kan inte ens skapa en Fibonacci-studie eller Moving Average-studie på ett kartläggningspaket, än mindre veta hur man handlar med sådan data. Jag har ingen formell utbildning i marknadsbaserad analys. Jag förstår inte det ekonomiska orsakssambandet mellan åtgärderna i Federal Open Market Committee och statsobligationspriser eller aktiekurser. Hur har jag sedan lyckats lyckas dag efter dag, handlar marknaderna i mer än 20 år Svaret är enkelt: Jag handlar med disciplin och jag respekterar marknaden. När jag är ute, tar jag mig omedelbart, och när jag är rätt, blir jag inte för girig. I8217m innehåll med små vinnare och I8217m accepterar små förlorare. Precis som jag nu mentorerar mina handelskunder beträffande prestation, disciplin och resultatminskning, var jag mentorad av en av de bästa handlarna som någonsin satte fot på CBOT-handelsgolvet, David Goldberg. David var en långvarig spridningsskalper i vete grop och en chef för Goldberg Bros vid den tiden en av de största clearingfirmorna vid CBOT, CME och Chicago Board Options Exchange (CBOE). David lärde mig reglerna för handelsdisciplin. Jag lyssnade på hans vägledning och blev gradvis över tiden mer och mer framgångsrik. Studenten har nu blivit lärare. Ladda ner 25 Regler för Forex Trading Disciplin Dicatat oleh Gratis nedladdning Dicatat oleh Gratis Ladda ner di 8:31 PTG25 Regler för handelsdisciplin för daghandel Många av mina handelsvänner och medlemmar läser igenom reglerna varje dag (tro det eller inte) före handelssessionen börjar. Det tar inte mer än tre minuter att läsa igenom dem. Tänk på övningen när du påminner dig om hur du gör dig själv under hela handelsperioden. 1. MARKNADEN BETALAR DIG ATT DISCIPLINERAS. Handel med disciplin kommer att sätta mer pengar i fickan och ta mindre pengar ut. Den enda ständiga sanningen om marknaderna är att disciplinen ökar vinsten. 2. VAR DISCIPLINERAD VARJE DAG, I ALLA HANDELAR, OCH MARKNADEN SKALL REWARD YOU. MEN SKALL INTE SKADAS DISKIPLINERAS OM DU ÄR INTE 100 PERCENT AV TIDEN. Att vara disciplinerad är av yttersta vikt, men det är inte en ibland sak, som att hävda att du slutat med en dålig vana, som att röka. Om du hävdar att du slutar röka men du smygar en cigarett varje gång i taget, så har du tydligt inte slutat röka. Om du handlar med disciplin nio av tio affärer, kan du inte hävda att du är en disciplinär näringsidkare. Det är den otipiplinerade handeln som verkligen kommer att skada din övergripande prestanda för dagen. Disciplin måste vara varje handel. När jag konstaterar att marknaden kommer att belöna dig, är det vanligtvis att man känner igen mindre av en förlust på en förlorande handel än om du var envis och höll för länge till en dålig handel. Om jag förlorar 200 på en handel, men jag skulle ha förlorat 1000 om jag hade kvar i den förlorande handeln, kan jag hävda att jag räddade 800 för mig i ytterligare förluster genom att utträda den dåliga handeln med brådska. 3. SÄKER ALLMÄN DIN HANDELSTORLEK NÄR DU VAR ​​HANDEL MELLAN. Alla bra handlare följer denna regel. Varför fortsätter du att förlora på fem partier (kontrakt) per handel när du kan spara mycket pengar genom att sänka din handelsstorlek till en mycket på din nästa handel Om jag har två förlorande affärer i rad, minskar jag alltid min handel storlek ner till en mycket. Om mina två näringsgrenar är lönsamma flyttar jag min handelsstorlek tillbaka till min ursprungliga lotstorlek. Det är som en smet i baseball som slog ut sina senaste två gånger på fladdermus. Nästa gång kommer han att kväva upp på fladdermusen, förkorta sin gunga och försöka ta kontakt. Handel är densamma: sänk din handelsstorlek, försök att göra en kryssning eller två eller till och med skrapa handeln och höja sedan din handelsstorlek efter två på varandra följande vinnande affärer. 4. KONTROLLERA ALDRIG EN VINNER INTO EN FÖRSÄLJARE. Vi har alla brutit mot denna regel. Det bör dock vara vårt mål att försöka hårdare att inte bryta mot det i framtiden. Det som vi verkligen talar om här är grådighetsfaktorn. Marknaden har belönat dig genom att flytta i riktning mot din position, men du är inte nöjd med en liten vinnare. Således håller du fast på handeln i hopp om en större vinst, bara för att titta på marknaden och vända dig mot dig. Naturligtvis tvekar du oundvikligen, och handeln försämras ytterligare till en betydande förlust. Theres ingen anledning att vara girig. Dess enda en handel. Du kommer att göra många fler affärer under hela sessionen och många fler under nästa handelssession. Möjligheten finns på marknaden hela tiden. Kom ihåg: Ingen handel ska göra eller bryta din prestanda för dagen. Var inte girig. 5. DIN STÖRSTA FÖRSÄLJARE SKALL inte överträffa din största vinnare. Håll en handelslogg över alla dina affärer under hela sessionen. Om du till exempel vet att hittills är din största vinnare fem e-Mini SampP-poäng, låt inte en förlorad handel överstiga de fem punkterna. Om du tillåter en förlust som överstiger din största vinst så är det effektivt att vad du har när du netar ut den största vinnaren och största förlusten är en nettoförlust på de två affärerna. Inte bra. 6. UTVECKLA EN METODOLOGI OCH KLIKA MED DET. BYTE INTE METODER FRÅN DAG TILL DAG. Jag kräver att mina elever faktiskt skriver ned de specifika marknadsförutsättningarna (uppställningar) som måste ske för att de ska kunna göra en handel. Jag bryr mig inte nödvändigtvis vad metodiken är, men jag vill att de ska se till att de har en uppsättning regler, marknadsuppställningar eller prisåtgärder som måste visas för att de ska kunna ta handeln. Du måste ha en spelplan. Om du har en beprövad metodik men det verkar inte fungera i en given handelssession, gå inte hem den natten och försök att tänka på en annan. Om din metodik fungerar mer än hälften av handelssessionerna, håll fast vid den. 7. VAR SJÄLV. Försök inte att vara någon annan. Under alla mina år som näringsidkare handlade jag aldrig mer än 50 partier på någon enskild handel. Visst hade jag velat kunna handla som kollegor i gropen som regelbundet handlade 100 eller 200 partier per handel. Jag har emellertid inte haft den känslomässiga eller psykologiska färdighet som krävs för att handla så stor storlek. Det är ok. Jag visste att min komfortzon var någonstans mellan 10 och 20 partier per handel. Typiskt, om jag handlade mer än 20 partier skulle jag slaktar handeln. Emotionellt kunde jag inte hantera den storleken. Handeln skulle oundvikligen bli en förlorare eftersom jag inte kunde handla med samma talangsnivå som jag ägde med en 10 lot. Lär dig att acceptera din komfortzon när det gäller handelsstorlek. Du är vem du är. 8. DU ÖVER ALLTID KOMMER ATT KOMA BAKA OCH SPELA NÄSTA DAGEN. Lägg aldrig dig i det osäkra läget för att förlora mer pengar än vad du har råd med. Den värsta känslan i världen är att vilja handla och inte kunna göra det eftersom kapitalet i ditt konto är för lågt och ditt mäklarfirma inte tillåter dig att fortsätta om du inte lämnar in mer pengar. Jag kräver att mina elever lägger dagliga nackdelar med deras prestanda. Till exempel kan din dagliga förlustgräns aldrig överstiga 500. När du når 500-förlustgränsen måste du stänga av datorn och ringa den en dag. Du kan alltid komma tillbaka imorgon. 9. ÄR RÄTTEN FÖR HANDEL BIGGER. För många nya handlare tror att eftersom de har 25 000 aktier i sitt handelskonto, har de på något sätt rätt att handla fem eller tio e-Mini SampP-kontrakt. Detta kan inte vara längre från sanningen. Om du inte kan handla en mycket framgångsrikt, vad får dig att tro att du har rätt att handla 10 stycken jag kräver att mina studenter visar mig ett handelsvinst under tio på varandra följande handelsdagar som endast handlar enbart. När de har uppnått en lönsam tio dagarsperiod, har jag, i mina ögon, förtjänat rätten att handla två gånger för de kommande tio handelssesserna. Kom ihåg: om du handlar dåligt med två partier måste du sänka din handelsstorlek till en hel del. 10. FÅR UT AV DIN FÖRSÄLJARE. Du är inte en förlorare eftersom du har en förlorande handel på. Du är dock en förlorare om du inte kommer ut ur den förlorande handeln när du förstår att handeln är inte bra. Det är fantastiskt för mig hur exakt din tarm är som en marknadsindikator. Om du har tanken att handeln inte är bra då är det förmodligen inte bra. Dags att avsluta Varje näringsidkare har förlorat handel under hela sessionen. En typisk handelsdag för mig består av 33 procent förlorade affärer, 33 procent repor och 33 procent vinnare. Jag lämnar mina förlorare väldigt snabbt. De kostar inte mig mycket. Så, trots att jag antingen har förlorat eller repat över två tredjedelar av mina affärer för dagen, går jag fortfarande hem som vinnare. 11. Det första förlusten är det bästa förlusten. När du väl kommit till insikten om att din handel inte är bra är det bäst att avsluta omedelbart. Det är aldrig en förlorare tills du kommer ut och inte oroa dig, det kommer tillbaka är ofta sagt tunga i kinden, av handlare i gropen. När uttrycket är upptaget är det en bekräftelse att näringsidkaren inser att handeln inte är bra, det kommer inte tillbaka och det är dags att avsluta. 12. HOPP OCH BÖD. Om du gör det kommer du att förlora. När jag var en ny och oisciplinerad näringsidkare kan jag inte berätta för dig hur många gånger jag bad till Bondguden. Mina böner var en grund att hjälpa mig ur en mindre än trevlig handelsposition. Jag skulle be för någon form av gudomligt ingripande som förresten aldrig materialiserades. Jag insåg snart att bön till Bondguden eller någon annan framtidsgud var en slösad övning. Kom bara ut 13. DONT VARA OM NYHETER. DET ÄR HISTORIA. Jag har aldrig förstått varför så många elektroniska handlare lyssnar på eller tittar på CNBC, MSNBC, Bloomberg News eller FNN hela dagen. De talande cheferna på dessa program vet väldigt lite om marknadsdynamik och marknadsprisåtgärd. Mycket få, om någon, har någonsin handlat en mycket i någon grop på något utbyte. Ändå hävdar de att de är experter på allt. Innan han blev en handels - och marknadsexpert var killen på CNBC-rapportering varje timme från Bond Pit, en telefonist på handelsgolvet. Självklart kvalificerar detta honom att vara en expert Han, och andra, kan inte ge dig något nyttjande. Behandla det för vad det egentligen är. underhållning. Faktum är: Rapporteringen som du hör på affärsprogrammen är gammal nyhet. Historien har redan blivit dissekerad och konsumerad av de professionella marknadsaktörerna långt innan nyheten har spridits. Avyttra inte rapporteringen. Det är för sent. 14. SKYDD INTE. Om du gör det kommer du att förlora. Under alla år som jag har varit en näringsidkare och i samband med handlare har jag aldrig träffat en framgångsrik spekulant. Det är omöjligt att spekulera och konsekvent skriva ut stora vinnare. Var inte en spekulant. Var en näringsidkare. Kortfristiga scalping av marknaderna är svaret. Sannolikheten för en vinnande dag eller vecka ökar kraftigt om du handlar på kort sikt: små vinnare och ännu mindre förluster. 15. FÖRÄLSKELSE FÖR ATT FÖRSÖKA PENGAR. Denna regel är den som jag får de flesta frågor och återkoppling på av handlare från hela världen. Traders frågar, Vad menar du, älskar att förlora pengar. Är du galen Nej, jag är inte galen. Vad jag menar är att acceptera det faktum att du kommer att ha förlorat handel under handelsperioden. Gå snabbt ut ur dina förlorare. Älskar att få ut ur dina förlorare snabbt. Det kommer att spara dig mycket handelskapital och kommer att göra dig till en mycket bättre näringsidkare. 16. OM DIN TRADEIS INTE GÅR NÅGON I EN GIVET TIDGRAD, DESS TID FÖR ATT SLUTA. Denna regel gäller teorin om kapitalflödet. Det är handelskapital som driver en marknad på ett eller annat sätt. Ett överutbud eller obalans av köporder kommer att driva upp marknaden. Ett överutbud av försäljningsorder kommer att driva marknaden lägre. När prisstabilisering är närvarande (som vanligtvis händer många gånger under handelsperioden), berättar marknaden och dess deltagare att de för närvarande är glada eller nöjda med det rådande budet och erbjudandet. Du vill inte vara på marknaden vid dessa tider. Marknaden går inte någonstans. Det är slöseri med tid, kapital och emotionell energi. Dess mycket bättre att vänta på marknaden att värma upp lite och sedan placera din handel. 17. Ta aldrig ett stort förlust. ENDAST EN STOR TILLDÖG KAN HURTA DIG. Vänligen granska reglerna 5, 8, 10, 11 och 15. Om du följer någon av dessa regler kommer du aldrig att bryta mot regel 17. Stora förluster hindrar dig från att ha en vinnande dag. De torkar ut för många små vinnare som du har jobbat så svårt att uppnå. Stora förluster dödar dig också från en psykologisk och känslomässig synvinkel. Det tar lång tid att få ditt förtroende tillbaka efter att ha tagit en stor förlust på en handel. 18. Gör en liten bit varje dag. DIG DIN DITCHES. Fyll inte dem i. När jag var en ung bondhandlare, var mitt mål varje dag att göra 10 bond-tics. En tic är 31.25, så om jag gjorde 10 tics på dagen skulle jag vara upp 312.50. Det låter kanske inte som mycket pengar för dig, men det var säkert för mig. Min mentor David Goldberg berättade för mig att om jag kunde göra 10 obligatoriska tics varje handelsdag på året, skulle jag i slutet av året uppgå till 72 500 på mitt handelskonto. Inte dåligt för ett 23-årigt barn 1982. Det är fantastiskt hur snabbt ditt handelskonto bygger upp under tiden, bara genom att göra lite varje dag. Om du är en ny e-Mini SampP trader försöker bara göra 5 eller 6 poäng per dag. Om du kan göra det har du 72 000 i slutet av året. 19. HIT SINGLES NOT HOME HOME RUNS. Precis som jag inte vet om några framgångsrika spekulanter vet jag inte om någon näringsidkare som går in i en handel som väntar på att slå hem och sedan faktiskt få det att hända. Du bör aldrig närma sig en handel med tanken att det kommer att bli en stor vinnare. Ibland visar de sig på det sättet, men de tider som jag har slog ett hem kör på en position är absolut lycka, inte skicklighet. Min avsikt på handeln var att producera en liten vinnare, men för att jag hade handeln och samtidigt (som tur skulle ha det), gick Fed oväntat in på marknaden, hade jag omedvetet en stor vinnare. Det har förmodligen hänt mig mindre än fem gånger om 20 år. 20. KONSISTENS BEGRÄNSAR FÖRTROLIGHET OCH KONTROLL. Hur trevligt är det att kunna sätta på datorn på morgonen och veta att om du spelar enligt reglerna, handlar med disciplin och håller sig till din metodik är sannolikheten för en lyckad dag hög. I8217ve hade år där jag kunde räkna på ena sidan antalet förlorade dagar som jag hade. Tror du inte att den här konsistensen gjorde det möjligt för mig att vara extremt säker på att jag visste att jag skulle tjäna pengar på en viss dag. Varför skulle jag tänka på att göra lite varje dag (Regel 18 och 19) gör det möjligt för dig att handla hela handelssessionen med självförtroende och kontroll. Kom ihåg regel 9: Om du gör lite varje dag, har du fått rätt att handla större. Således, genom att följa Disciplinreglerna, kan din lilla omgång bli mycket mer lönsamma dagar. 21. LÄR FÖR ATT SVÄTA UT (SKALA UT) DIN VINNAR. Nettoeffekten av att skala ut av dina vinnare blir en ökad genomsnittlig vinst per handel samtidigt som dina förluster förblir de fördefinierade riskparametrarna. Du ska aldrig skala ut av dina förlorare. Om din handelsstorlek är mer än en mycket och din handel är en förlorare måste du lämna hela positionen en hel del. Om din handelsstorlek är mer än en mycket och din handel är en vinnare är det bäst att lämna hälften av din position till ditt första prismål. Om du handlar med skyddande slutförlustorder, bör du ändra ordern för att återspegla förändringen i handelsstorlek (kom ihåg att du har lämnat hälften av din position) och höja eller sänka stopppriset beroende på om det är en lång eller kort position , till ditt ursprungliga initierande inköpspris. Du spelar nu i princip med husens pengar. Du kan inte förlora på den återstående positionen, och det är uppenbarligen en fantastisk position för att sätta dig själv. Placera en gränsorder några tics över eller under marknaden, beroende på din position, luta dig tillbaka och slappna av. 22. Gör samma typ av handlar över och över igen vara en bollfärgare. En murare visar upp till jobbet varje dag i sitt arbetsliv och utför med samma metodik tegelsten genom tegelsten. Samma konsistens gäller också för handlare. Läs igenom reglerna 6 och 20. Jag har inte ändrat min handelsmetodik och genomförandestrategi om 20 år. Jag antar att jag är muren. 23. DONT OVER-ANALYZE. PROBRASTINERA INTE. DONT HESITERA. Om du gör det kommer du att förlora. Jag kan inte berätta hur många gånger näringsidkare har kommit in på mitt kontor väldigt deprimerad för att de visste att marknaden gick på ett eller annat sätt, men de misslyckades med att ta ställning till. När jag frågar dem varför de inte satte handeln, är deras svar alltid desamma: de ville inte jaga marknaden. De väntade på att fyllas till absolut bästa möjliga pris (och blev aldrig fyllda), eller bara två av tre av deras marknadsindikatorer var närvarande och de väntade på den tredje. Nettoresultatet av allt detta förhoppningar och tvekan är att näringsidkaren var korrekt med avdrag från marknadsriktningen men hans vinst på handeln var noll. Vi får inte betalt i denna verksamhet om vi inte sätter handeln på. Inte överanalysera handeln. Placera handeln och hantera den sedan. Om du är fel, kom ut. Men du kommer aldrig att vara rätt om du inte faktiskt gör handeln. 24. ALLA HANDELARE SKAPAS LIKA PÅ MARKNADEN. Vi börjar alla dag samma dag. Vi börjar alla på noll. När klockan ringer och handel börjar, det är hur vi gör oss ur en beteendemässig synvinkel som kommer att diktera huruvida vi ska tjäna pengar på dagen. Om du följer de 25 reglerna bör du göra det bra. Om du inte gör det gör du dåligt. 25. HUR MARKNADEN ÄR SOM ÄR GJÄNST DEN ULTIMA SKJÄLPEN AV RÄTTIGHETEN. Marknaden går överallt där den vill gå. Det bryr mig inte om dig eller jag. Det spelar inte upp favoriter. Det diskriminerar inte. Det skadar inte avsiktligt någon enskild person. Marknaden är alltid rätt. Du måste lära dig att respektera marknaden. Marknaden kommer genast straffa dig om du inte spelar enligt Reglerna. Lär dig att känna dig själv att spela enligt de 25 reglerna för handelsdisciplin och du kommer att bli belönad. Relaterade inlägg Thread: 20 regler för handel med valutor med disciplin. absolut min kära i själva verket tror jag tydligt att det inte finns någon dubbel att disciplinen är mycket viktig i den här verksamheten och marknaden betalar verkligen dig att vara disciplinerad. du borde lära dig att vara disciplinerad 100 i din handel och låt inte dina känslor vägleda dig speciellt efter att du fått en förlust eftersom det här är den gemensamma orsaken till många handlare och tiden att börja förstöra disciplinen. Bhai aap nay nybörjare ki guide linje kay barya huvud buhat aham rukes bataya hain hamain är huvud sab regler ko följa karn ahay agr ni akrtay till huvud hamari ghalti hö batanay walay till abatay hain lakin skinka är huvudkam akrtay hain eller är huvud pasiay kamatay hain i allmänhet min kära i Forex trading, anser jag faktiskt att dess mycket bra tillvägagångssätt av kollegan genom att följa en sådan typ av regler kan vi bli en framgångsrik näringsidkare. När vi undviker sådana typer av regler måste vi möta förluster i vår handel. ---------- Inlägg tillagd 12-26-2016 kl. 02:32 ---------- Föregående inlägg var 12-25-2016 kl 06:25 ---- ----- ----- Ja, bror, helt för mig, anser jag personligen att någon näringsidkare måste handla med de enkla reglerna och inte handla med den större partikelstorleken som kan göra det redo för risker. Om de handlar med det normala partiet kan de tjäna utan riskerna Senast ändrad av hee 12-25-2016 kl 06:29. jag tror girig som trots allt är förbjuden .. för att ett resultat av när någon erbjuder inkräktat, girigt, troligt att han eller hon kan förstå den faktiska tiden du borde gå ifrån den faktiska marknaden, Hes välkänd för deras på systemet är faktiskt vinst och vinst .. så förhindra girig. Senior Member Join Date Mar 2016 Plats Argentina Inlägg 3 874 Fångna Pokemons 14 (mer detaljerad) Ackumulerad bonus 864.9 USD Tack 20 Tack 6 gånger i 6 inlägg En bra undervisning att göra en disciplinär handel är att utföra våra regler dag för dag, utan ständiga förändringar. Investeraren ska inte ändra sin strategi när som helst. Disciplin är ett utmärkt attribut för investeraren. För att genomföra en god handel måste investeraren vara noggrann med sina planer. kära friedn vänner förex trading huvud ager hum reglerna k mutabik kama kertay ian till huvud är huvudvärdet tjänar k sath stah savimg ko doooogana b ker skaty hiana nd är säga atni earnings haisl ker skaty hian k ap ko ismain kaafi bachaat hao aksati hia och är säg faida alaya ksty hian. Utför inte prestera över handel på din saga speciellt om du bara puffar slank chapiter som ett resultat av det kan utplåna dig primära och omedelbart speciellt om nästan nästan de flesta agapehandlarna kommer att gå ogynnsamma. Kategori en i en sikt, var säker på att du för närvarande omfattar din äldsta unfastened produkt före inledande ytterligare. Jag är rättfärdig fråga, du kan titta på de faktiska kontrollerna som anges nedan Jag släpper ut mycket pengar killen kommer inte att fortsätta de faktiska reglerna, och de är rätt listade nedan för mig själv Jag gillar ett bra nödvändigt dekret, och det är ingen personhandel, så jag har felplacerat det faktiska tidigare arbetet. du har skisserat dina egna regler mycket bra för att nya bie kan få kunskap om decipline på forex. eftersom decipline faktiskt är mycket eftersom det är viktigt för kunskap, och kanske inte blir idealisk för nästan nästan alla investerare. Den faktiska högre hävstångseffekten kan fungera mot dig, för det är bra för dig och du borde vara medveten om alla risker som är relaterade till internationell handel. Dessa typer av regler tenderar att vara en korkhandbok för att upprätthålla en bra motvikt på de faktiska faserna av forex. En merchandiser som strikt förespråkar dessa typer av regler lämnar utan tvekan alla lopparnas hål på den aktuella träningen. Det kan dock ta upp nya bailiwick för att hänvisa till alla de högre reglerna än nämnder. Forex forum Indien - Introduktion. Den internationella valutamarknaden möjliggör avkastning med hög avkastning och högrisk vinst från valutakursförändringar. Framgång av en näringsidkare beror på många faktorer, en av dem är en handelsplattform som mäklaren erbjuder för att fungera på marknaden. Idag föredrar de flesta forex-mäklarfirmor och deras kunder MetaTrader 4 1080 MetaTrader 5-terminaler. Om du går till MetaTrader-plattformar, se till att 8722 mt5 forex forum har utformats för dig. Forex forum Indien 9472 Trading diskussioner. På vårt forum hittar du relevanta prognoser för Forex och har chansen att delta i diskussioner som hålls av experter på valutamarknaden, professionella handlare och dem som är nya på Forex. Dessa diskussioner kommer att ge svar på alla dina frågor. Dessutom kommer du att kunna uttrycka din åsikt, få användbar information, be om hjälp eller tvärtom ge någon hjälpande hand. Alla villiga att lära sig något nytt och dela med sig av den kunskap som erhållits är välkommen Forex forum Indien 8722 Socialiserar med mäklare och handlare (om mäklare). Forumet innehåller ett betyg av företag som gör mäklarstjänster baserade på näringsidkare åsikter. Du kan också dela det intryck som en viss valutahandel har kvar på dig, ge din bedömning av servicekvaliteten och berätta om din positiva eller negativa erfarenhet av att arbeta med ett mäklarföretag. Dina kommentarer kommer att hjälpa andra handlare att undvika misstag och välja en pålitlig mäklare att samarbeta med. Slumpmässig socialisering på Forex forum Indien Vårt forum är ett bra sätt att få lite vila från jobbet och kommunicera med vänner på miscellaneoustopics. Det här är en sfär av anekdoter, skämt, karikatyrer, tävlingar, sportnyheter diskussioner, verkliga historier och off-topic släpps ut. Men eftersom handel är en livsstil snarare än ett yrke, kan handelsrelaterade ämnen diskuteras också. Bonus för socialisering på Forex forum Indien Detta Forex-forum har skapats av handlare för handlare och är inte avsett för vinst. Ändå tillåter mt5 författare av inlägg att tjäna forex bonusar som kan användas i handel på ett konto av en av forumsponsorerna. Dessa pengar presenteras är tacksamma till alla professionella valutahandlare för den tid de spenderar på vårt forum. Alla tider är GMT 5.5. Klockan är nu 01:59. Powered by vBulletintrade Version 4.0.8 Copyright kopia 2017 vBulletin Solutions, Inc. Alla rättigheter reserverade.25 Forex Trading Discipline Välkommen till webbplatsen Cho Cc Bn Ti rt vui khi cc Bn gh thm webbplats ca Ti. Intermarknadsanalys Blogg med webbplatsen chia s kin thc, kinh nghim v nhng k nng trong phn tch v giao dch theo phng php PHN TCH LIN TH TRNG. Cc Bn hy truy cp webbsida hng ngy nh Chc cc bn giao dch thnh cng INTERMARKNADSANALYS Th trng ti chnh cn bn c cu thnh bi bn b phn chnh, l bn trng nh hn trong: Obligationsmarknaden ), Råvarumarknaden (thngng hng ha), valutamarknaden (den högsta nivån på marknaden) v aktiemarknaden (thng vn, c phiu). mc tng qut, c th hiu Phn tch Lin Th Trng (Intermarknadsanalys - IA) l vic phn tch, tin på din bin tng lai ca mt th tng mn hng da trn nng vn ng ca th trng mn hng khc. FANPAGE FACEBOOK

No comments:

Post a Comment