Monday 25 December 2017

60 sekunder binära options strategi 2017 impala


Idag vill jag förklara för dig en strategi att arbeta med binära alternativ till 60 sekunder som vi testar framgångsrikt som bygger på analysen av det japanska ljusdiagrammet där vi har lagt till indikatorn MACD 12-26 med mobila medier till 9 perioder till som vi har applicerat Bollinger band. Strategin avslöjas extremt effektiv både för insatserna i Put that in Call. Nu vad vi ska analysera är insatserna i Put. Bilden ovan talar för sig själv. I övre delen hittar du ljuskartan över pundet (GBP) jämfört med amerikanska dollar (USD) och under indikatorerna för MACD (kontinuerlig blå linje) med det relativa mobilmediet (streckad blå linje) och Bollinger-band som rita en sorts kanal. Vår strategi är att ange med ett alternativ PUT (det är kortfattat) när MACD passerar mittlinjen från topp till botten i närheten av den övre delen av Bollinger-bandet. Bara för att låta dig observera kraften i denna signal vill jag visa dig en bild av en kontinuerlig sekvens av denna typ av signal som gav oss kontinuerliga framgångar. Registrera dig till 24option för att öppna ditt DEMO-konto. Gjorde minsta betalningen för att öppna kontot. Fråga omedelbart ett demokonto där du kan göra alla dina test. När du lär dig rätt strategi 8211 börjar du arbeta med riktiga pengar. Från denna strategi är född en observation som ledde oss till en annan strategi på binära alternativ till 60 sekunder: strategi för cusps av MACD. Relaterade inlägg1 minuters (60 sekunders) binär optionsstrategi: 14 av 18 vinner Normalt handlar jag inte 1 minuters alternativ först och främst eftersom utbetalningen är relativt dålig (70). Det är också svårare att vara lika exakt med dessa branscher som de 15 minuters handlarna, på grund av den inneboende nivån av brus på 1-minuterschemat, enligt min åsikt. Med andra ord, när du handlar 60 sekunders alternativ från 1-minuterschemat, handlar du om en mycket liten mängd prisdata inkapslad i varje ljusstake, och en minuts prisåtgärd är relativt obetydlig i det stora systemet. Med detta sagt tror jag att det är fullt möjligt att fatta goda handelsbeslut angående vad som kan hända med prisrörelsen i nästa minut. Grundläggande 60 Andra strategin Min grundläggande strategi mot 60-sekunders alternativ går enligt följande: 1. Hitta support - och motståndsnivåer på marknaden där kortfristiga studsar kan äga rum. Pivotspoäng och Fibonacci retracementnivåer kan vara särskilt användbara, precis som de är på andra tidsramar medan handel med långsiktiga instrument. 2. Ta handelens inställningar på första raden av nivån. När du har tradinginstrument som har en hög ljudnivå som är inneboende i det eventuella handelsutfallet (som 60-sekunders alternativ), tror jag att det kan vara till din fördel att ta en högre volym handel. För de som inte känner till hur jag brukar handla de 15 minuters utgåvorna från 5-minuterschemat, söker jag normalt efter ett första avslag på en prisnivå som jag redan har markerat tidigare. Om det avvisar nivån, bidrar det till att ytterligare validera prisnivåns robusthet och jag kommer att se för att komma in på den efterföljande kontakten. Förväntat leder detta till en lägre volym av affärer som tas i utbyte mot högre precisionstillfällen. 60 andra affärer leder till högre volym. Men eftersom det inneboende bruset i varje 60-sekunders handel är så stor att börja med tror jag att handel med högre volymer faktiskt kan fungera till en8217s fördel genom att det hjälper till att jämnt ut de exakthetsfluktuationer som kommer vid handel med sådana kortsiktiga instrument. För att tillhandahålla en baseballanalys kan en hitter som normalt håller ett battingmedel på .300 (det vill säga att han gör det på basen med en träff på tre av tio bollar). Det går att gå igenom en tio-spelsträcka där han bara fladderar. 100. Å andra sidan, i samma spänn, kan han slå .450. Men under en 100-match säsong, förväntas it8217s att med tillräckligt med bats, kommer hans sanna kompetensnivå när det gäller att slå träffas noggrant. It8217s en regression till den genomsnittliga typen av koncept. Som sådan, om du8217handlar 60-sekunders alternativ och bara tar 1-2 trades i en 4-timmars session (det vill säga att vara super konservativ), är det troligt att du kommer att vänta mycket länge före din sanna kompetensnivå i detta formulär av handel avslöjas till din uppmärksamhet. Du kanske inte ens har ett effektivt strategiskt tillvägagångssätt för 1-minuters alternativ, och det skulle vara olyckligt om du gick över en månad för att handla detta instrument innan du börjar inse att det är fallet när din vinstkurva (eller ITM-procent) börjar ta sin lämpliga form. Med det sagt, överraska inte genom att ta set-ups som faktiskt finns där. That8217s är mycket värre än att ens välja att handla alls. 3. Don8217t handlar blindt alla känslor av stöd och motstånd. Fortsätt att överväga prisåtgärder (t ex ljusstake typer och formationer), trendriktning, momentum och saker av den typen som kommer med personlig exponering för hur marknaderna av ditt intresse beter sig och fördjupa din handelsutbildning för att ständigt bli bättre. Men utan vidare, kommer jag att visa dig alla mina 60 sekunders affärer från måndag och jag hur jag lägger allt ovan i praktiken. För att undvika förvirring ska jag kortfattat beskriva varje handel enligt det antal som tilldelats det i nedanstående skärmdumpar. Handelshistoria Med 1 minuts utgång 1: 1.32817 hade varit hög för morgonen och bildat ett motståndsområde. Vid den första re-touchen av 1.32817 tog jag en put-alternativ på 1:54 ljuset. Denna handel vann. 2: I likhet med den första handeln tog jag ett säljalternativ på re-touch av 1.32817. Denna handel vann också. 3: En tredje uppsättning alternativ på 1.32817. Denna handel förlorade, eftersom priset gick över min nivå och bildade en ny daglig hög. 4: Priset bildade en nyare låg vid 1.32715, omkullas upp till 1.32761, innan den kom tillbaka. Jag tog ett köpalternativ på re-touch av 1.32715 och denna handel vann. 5: I princip samma handel som den föregående. Priset höll ganska bra på 1.32715 så jag tog ett senare köpalternativ och vann denna handel. På 2:26 ljuset gjorde priset sitt drag tillbaka till 1,32761 motståndsnivån. På ett normalt drag skulle jag ta ett bra alternativ, men momentet var starkt på 2:26 ljuset (nästan sex pips) så jag undvikde handeln. 6: Flera säljoptioner etablerades nästan på 1,32761-nivå, men ingen materialiserades på nivån. Så min nästa handel var ännu ett köpalternativ nära mig, där jag hade tagit köpoptioner under mina två tidigare affärer. Men eftersom 1,32715 hade brutits något innan, bestämde jag mig för att istället ta ett köpalternativ på 1.32710 istället. Jag kände att detta var ett säkrare drag eftersom bara en halv pip kan vara avgörande för att avgöra om en 60-sekunders handel är vunnet eller förlorad. Denna handel vann. 7: Sätt tillbaka alternativet på 1.32761 motståndsnivå. Denna handel vann. 8: Ringalternativet ner vid 1.32710 (var 6 togs). Denna handel vann. Emellertid minskade minuten efter denna handel i pengarna, marknaden gick under 1,32710 och bildade en nyare låg på 1,32655. 9: Denna handel var ett säljalternativ på 1,32710, med begreppet att gammalt stöd kan bli nytt motstånd. Inte desto mindre vann denna handel inte som pris fortsatte att klättra tillbaka till sitt tidigare handelsutbud. 10: Jag bestämde mig för att ta ett säljalternativ vid beröring av 1.32817, vilket var den nivå där jag tog mina första affärer av dagen. Denna handel kan tyckas lite förbryllande först med tanke på att en ny höjdpunkt för dagen hade blivit upprättad och den här farten var uppåt. Men genom att helt enkelt titta på ljuset såg det ut att priset var litet att falla. Det var också på väg in i ett område med nyligen motstånd, så när det slog 1,32817, tog jag säljalternativet och handeln gick ut. 11: Ett annat säljalternativ på 1.32817. Denna handel vann. 12: För den här handeln kom dagens högsta dag på 2: 13-ljuset i spel 1.32839. Jag hade tänkt att ta en sätta på den här nivån på 3:22 stearinljus, men priset gick igenom det snabbt och stängt. Och sedan i kanske 10-15 sekunder var min prismatning försenad och när det var anslutningen återhämtad var det över ett pip över min avsedda inresa. Så I8217m glad att jag saknade den handeln, som en som skulle ha förlorat. Jag slutade med att använda 1,32839-nivån på ett samtal, trots att tidigare motstånd kan bli till nytt stöd. Denna handel vann. 13: 1.32892 var nu för närvarande hög för dagen och hade bildat en ny motståndsnivå. Jag tog ett säljalternativ på nivån. Denna handel vann. 14: Liksom 12, använde jag 1.32839 som stöd igen, och det gav en vinnande handel. 15: Återigen använde jag dagens dagens högsta av 1.32892 som en motståndsnivå för att ta en put-option. Men priset slog igenom och denna handel förlorade. 16: Ytterligare femton minuter förbi innan jag kunde ta en annan handelsuppsättning. Den här gången använde jag 1.32892 som en stödnivå (gammal motstånd som omvandlas till nytt stöd) för att ringa ett samtal. Denna handel var förmodligen min favorituppsättning av dagen och hjälpades av att trenden var uppe. Det visade sig vara en vinnare. 17: För säljoptioner vid denna tidpunkt hade jag ett öga mot 1.32983 (den nya höjden för dagen), men priskonsoliderad två gånger på 1,32971-nivån som bildar en motståndsledning. Så jag bestämde mig för att ta ett säljalternativ vid beröring av 1.32971 på 4:28 stearinljuset. Denna handel visade sig vara en trevlig fyra-pip-vinnare. 18: Min sista handel på dagen var ett anropsalternativ tillbaka på 1.32839, där jag tog samma upplägg för 12 och 14. Det var en annan bra fyra-pip-vinnare. Därefter väntade jag på priset att komma upp och se om 1.32892 skulle fungera som motstånd, men det rörde aldrig om. Dessutom kände jag mig lite trött på denna punkt och bestämde mig för att kalla det slutar för dagen. Slutsatser om denna strategi Sammantaget gjorde jag ganska bra för min första dag handel 60-sekunders alternativ, går 1418 ITM. Men i allmänhet har jag förtroende för min strategi att förutse framtida marknadsriktning med en rimlig noggrannhet och min förmåga att tillämpa den på vilken marknad eller tidsram som helst. Jag njöt också av att leka med de 1 minuters alternativen, eftersom det var en ny upplevelse, och jag skulle definitivt överväga att lägga till mer 60 sekunders optionsdagar i min behandling i framtiden. Var handlar jag60 Andra binära alternativ 60-sekunders binära alternativ är för handlare som vill vara mycket aktiva på marknaden och se resultat snabbt. Eftersom dessa alternativ löper ut på en minut kan du potentiellt göra hundratals affärer om dagen. Liksom traditionella binära alternativ, om du tror att en tillgång kommer att vara högre än nuvarande pris 60 sekunder från och med nu you8217ll köp ett köpalternativ. Om du tror att en tillgång kommer att vara lägre än det nuvarande priset 60 sekunder från och med nu köper du ett säljalternativ. En korrekt bedömning kommer att ge dig en förutbestämd utbetalning, vanligtvis mellan 60 och 70 på de pengar du handlade (plus du får pengarna du placerat på din handel tillbaka). Välj fel, och du förlorar det belopp du lagt på handeln. 60 sekunder börjar den andra du lägger handeln. Så om du sätter en handel vid 9:45:15, löper ditt binära alternativ kl 9:46:15, 60 sekunder senare. Figur 1. 60 Andra binära alternativ Figur 1 visar en skärmdump av ca 60 sekundära binära alternativ. Utbetalningen är 67 i detta fall och målpriset är det aktuella priset. You8217d klickar på 8220High8221 eller 8220Low8221 (ej visad) vilket motsvarar att välja Ring eller Put om du tror att priset ligger över målpriset på 60 sekunder. 60 sekunder börjar så fort du låser in din handel. Ofta kommer mäklaren också att ge några andra kortfristiga utfall. Om du klickar på rullgardinsmenyn kan du också välja 60 sekunder, 120 sekunder eller 300 sekunder. Handel 60 Andra binära alternativ med dessa mäklare Fördelar Den största fördelen är att du i princip kan handla så mycket som du vill. Teoretiskt kan du göra handel varje några sekunder, eller i princip så fort du kan klicka med musen. Detta gör att du kan utnyttja eventuella kortsiktiga möjligheter du kan se utan att behöva oroa dig för att hitta en utgångstid som passar din tidsram. Klicka helt enkelt för att köpa en uppsättning eller ringa och vänta 60 sekunder. Handla flera tillgångar och du kan ha flera affärer på en gång, alla utgår inom en mycket kort tidsram. Från ett handelsperspektiv gör 60 andra binära alternativ att du kan utnyttja starka marknadsrörelser effektivt. Om EURUSD till exempel har en mycket stark morgon, medan du fortfarande behöver tid på din inmatning är chansen att EURUSD fortfarande kommer att vara stark 60 sekunder från nu. Därför kan de här alternativen hoppa in i flödet på marknaden och komma ut ur handeln snabbt innan en stor omkastning inträffar. Med detta sagt behöver du fortfarande färdighet för att bestämma när styrkan kan avta, varna dig att det är dags att backa av. Detta gör att du kan ta tillvara alla möjliga tillfällen och eventuellt racka upp några stora dagliga vinster. Nackdelar Medan du kan handla mycket på en dag med 60 andra binära alternativ och potentiellt tjäna mycket pengar, kan du också förlora mycket. 8220Over-trading8221 är vanligt bland nya handlare som vill försöka fånga alla marknadsändringar, men dessa aren8217t är troligen höga sannolikheter att vinna. Goda uppställningar tar ofta tid att utvecklas, och därför kan man med hjälp av 60 sekunders binära alternativ distraheras av medioker eller dåliga handelsuppsättningar, saknar de goda. Utbetalningarna på 60 andra binära alternativ är också generellt lägre än andra mer traditionella typer av binära alternativ, i 60-området. Det betyder att du måste ha en mycket hög vinstnivå när du handlar. Om du förlorar 100 av huvudstaden du handlar på förlorare, och bara gör 67 (till exempel) på dina vinnare, måste du vinna 6 av 10 affärer till breakeven (liten vinst i det här fallet). Final Word 60 andra binära alternativ ger en mängd möjligheter och ger ett sätt att utnyttja kortsiktiga möjligheter. Idealt sett bör 60 sekundära binära alternativ användas för att justera så stor sannolikhet som kortsiktiga möjligheter. Det finns en stor risk att överhandla dessa typer av binära alternativ eftersom det finns möjlighet till omedelbar tillfredsställelse, eller om du förlorar potentialen för 8220revenge trading8221 där du försöker återhämta förluster. Detta slutar vanligtvis inte bra. Lägre utbetalningar visar också att dessa alternativ ska användas sparsamt. På lång sikt måste du vinna ca 6 av 10 affärer till breakeven. För att göra en anständig vinst måste din vinstnivå vara högre. Det är svårt om du överhandlar eller handlar mediokra uppsättningar. Som med vilken handel som helst, gör handelskvalitetsuppsättningar över kvantitet. Simpel men effektiv 60 andra binär optionsstrategi En enkel men effektiv 60-sekundär binär options tradingstrategi Tidigare har vi ofta hänvisat till handel med våra 60 sekunders optionsavtal i uppsättningar av tre, som vi refererar till som en 8220series8221. Vi har funnit att detta är en enkel men effektiv 60-sekunders binär optionsstrategi som kan hjälpa dig att bli en mer lönsam och framgångsrik näringsidkare av dessa kontrakt. Enligt vår erfarenhet har detta visat sig vara det bästa sättet att handla 60 andra binära alternativ. Första saker först men. Detta koncept ska vara en del av din övergripande 60-sekundiga binär options trading strategi. Det ska inte uteslutande användas av sig själv, och i stället bör införlivas i alla dina 60 sekunders affärer och större, övergripande handelsstrategi. Det blir mycket mer effektivt när det används som en del av en bredare strategi. Genom att använda denna mycket enkla och lätta att genomföra strategi kommer du nästan säkert att bli en mer lönsam 60-sekunders alternativhandlare. Hur man handlar 60 andra binära alternativ är förmodligen en av de oftast ställda frågorna som vi får, så det var dags att skriva ner det här skriftligt. Detta är en effektiv 60-sekunders optionsstrategi 8212 trots sin enkelhet 8212, eftersom du genom att handla dessa kontrakt i uppsättningar av tre, köpte ungefär 10-20 sekunder från varandra, kommer att 8220dampen down8221 den iboende flyktiga och oförutsägbara karaktären hos sådana korta avtal. Det fungerar som en medelmekanism som dämpar något av det slumpmässiga 8220noise8221 som kan ha så stor effekt på 60 sekunders kontrakt. Visserligen inget revolutionerande här. Ändå är det effektivt och vi rekommenderar definitivt dess användning som en del av din övergripande 60 sekunders binära alternativstrategi. Vår enkla, men ändå effektiva 60-sekundära binära optionsstrategi för handel bör användas som en del av din övergripande handelsstrategi för 60 sekunder. Varje 8220series8221-handel kommer att bestå av tre (3) identiska kontrakt, inköpta 10-25 sekunder från varandra. Varje kontrakt i serien bör köpas för samma belopp. Volatilitet bestämmer dina inköpsintervaller. När volatiliteten stiger, bör också ditt avstånd mellanrum. Standardavståndet är 10 sekunder och ska användas i större delen av tiden. När volatiliteten är särskilt hög (för din valda tillgång, inte över hela linjen) bör du förlänga dina intervaller till mellan 15-25 sekunder. Dina intervaller bör aldrig överstiga 30 sekunder, eftersom detta kommer att göra det möjligt för ditt 1: a kontrakt att upphöra innan din 3: e köps till och med. Det exakta avståndet är inte kritiskt så länge som ovanstående riktlinjer följs strikt. När du övar med denna metod får du en känsla för avståndet under olika marknadsförhållanden och blir bättre på det. Det är som vi har sagt några gånger nu, enkelt men effektivt. Förvånansvärt effektiv. Det är förstås ingen magisk kula och kommer inte i sig att göra dig rik handel med 60 sekunders alternativ. Men vi har använt den här metoden som en del av vår egen 60-sekunders optionsstrategi för över ett år nu (dock inte 100 av tiden) och har inga planer på att sluta använda det när som helst snart. Det har mätbart förbättrat vår lönsamhet i denna kontraktstyp och vi är övertygade om att det kan göra detsamma för dig. Ge det ett försök att se själv. Vi tror att du är glad att du gjorde. De är nu många mäklare som erbjuder 60-sekundära, 8220Turbo8221 och 8221 binära alternativkontrakt för Short Term8221. Vi har dock sammanställt en kort liten lista över VÅRA val för 2016 för de bästa binära alternativmäklare som erbjuder 60-sekunders binär optionshandel. Inklusive 8220Turbo8221, 8220Hyper8221 etc. Skriva kontrakt och som alltid önskar vi dig lycka till i alla dina handelsaktiviteter Föregående artikel Ladder Binära alternativ 8211 Ladderalternativet förklaras Nästa artikel vinst i 60 sekunder granskning 8211 Är det chef eller bunk Kan du snälla dela din strategi, som kan hjälpa till i min handel. Var vänlig skicka din strategi till ganga44gmail som skulle vara till stor hjälp. (Jag redigerade din kommentar för att utesluta e-postadressen. Att sätta det där alla bots och olika e-postspammare lätt kan få det är en dålig idé. Och jag behöver inte det publiceras offentligt eftersom det visar det Admin privat i alla fall.) 60-sekunders binär alternativ är bra sätt att tjäna pengar på att spekulera, och på så kort tid, eftersom du kan få avkastning på 70-80 på 30-120 sekunder. För mina första 2 veckors handel bara med de 60 sekundära binära alternativen gjorde jag drygt 2.200 i vinst. Inte för lurvig I8217d säger att jag har min egen metod för min galenskap som jag använder och jag ser att du rekommenderar att du använder din strategi inte som en 8220stand alone8221-strategi utan att använda den med min egen strategi. It8217s intressant men jag kan se hur den här enkla idén skulle kunna förbättra min redan bra bra siffror. Jag ska ändå ge det ett skott. Tack. Tja, innan jag slutar jobbet för att försöka göra en blygsam men mindre stressig inkomst genom att bygga blogswebsites dedikerade till ämnen som I8217m är kunniga i t. ex. finans, investeringar och rent spekulationer (binära alternativhandel handlar mestadels men inte alltid fast i ren spekulationskategori) 8212 Jag var faktiskt en Commodities-analytiker för Boeing, i mitt hemland Washington. It8217s häpnadsväckande hur mycket deras bottenlinje beror på saker som det aktuella priset på palladium eller utprovning av stålpriset i sex månader i förskott så att de kan köpa optionsavtal baserat på mina uppskattningar. Så det är egentligen ditt svar, min vän, jag känner till marknaderna som jag speculerar ganska bra, och medan mycket kortvariga rörelser som 60-sekunders alternativ är nära omöjliga att exakt förutsäga över en så kort tidsram kan det gå över en lite längre tidsram8230 och använd sedan min 8220averaging8221-strategi (vilket är allt det egentligen är) för att släta ut några av de kortfristiga stötarna så att min analys 8212 om korrekt 8212 faktiskt har en anständig chans att komma igenom det brus som finns på så kort tid ramar. Som jag säger i artikeln är detta inte menat som en 8220stand alone8221-strategi. Men snarare en strategi som borde användas som en del av din egen 8220bigger picture8221-strategi, något som jag använder det som beskrivits ovan i min handelsvaruhandel (som jag hoppas grundligt redigera när jag har lite tid att förbättra och förtydliga det väsentligt, har blivit en mycket mer läsart artikel än vad jag förväntade mig när jag skrev den och det förtjänar mer uppmärksamhet nu med den trafik det blir). Det låter mig som om du är någon som har mer hjärnceller än fingrar, vilket är mindre vanligt än man skulle hoppas, så jag tror det med lite mer läsning, övning, läsning, övning etc8230.som du så småningom kommer att göra bra för själv. Jag kommer dock, i det här slutet, bara om du ens har läst det här långt, ge dig det relevanta tipset jag kan om din fråga. Det korta och fruktansvärt ofullständiga svaret skulle vara: Trend. Att välja tidsramen för att kontrollera tendensen mot kan vara den knepiga delen men det är något som kommer ganska snabbt med träning. Jag brukar använda 2 och 4 timmars ramar för att kontrollera om de är i konflikt. Om de gör det för att kontrollera en annan tillgång. Men om trenderna matchar (dvs nedtrenden konsekvent över den tiden eller, naturligtvis, motsatt, uppträder över den tiden. Med väldigt mycket kortfristiga satsningar så här är trenden verkligen din vän. Försöker slåss mot trenden i en 30, 60 eller 120 andra tidsintervaller rekommenderas inte på allvar (men om du tittar igenom alla mina handelstidskrifter finner du att jag gör det mot mina egna råd vid några sällsynta tillfällen). Det här meddelandet hade gått tillräckligt länge för att vara en fullständig tjänst självständigt tycker jag att vi hade bäst av tecken och kom till jobbet. Hälsningar man, Jason Doug McGhee 06102014 2:15 PM Det fungerade av och på för mig .. men jag har en fråga8230.hur gör du vet vilken riktning som ska väljas för serien82308230i. e. sätter eller ringer jag egentligen skulle älska att göra. Det här inlägget har oväntat blivit av våra mest besökta och läste postspages och jag har velat göra några förbättringar för att göra det värd att sådan uppmärksamhet. Men, tyvärr, I8217m visar en enman här och jag kan o nly gör en sak i taget. Och tyvärr är det inte bara i korten just nu, det är nära toppen av min lista när jag får en chans att komma tillbaka till optimering, och till och med lägga till en bra video handledning för att bättre illustrera vad det handlar om. min hemsida och postspages, förutom att publicera nytt innehåll regelbundet. Men vi återhämtar bara från en google straff tht torkade oss av kartan för ett tag tack vare en svart hatt attack på oss som satte in skadlig kod i våra sidor och snubblade google8217s omedelbar borttagning av skadlig kod från det stora G8217s-indexet. Problemet fixat nu men jag har fortfarande en överväldigande mängd arbete att göra för att återfå den förlorade trafiken och förlorade förtroende som inträffade från den attacken. Och det måste tyvärr vara vår högsta prioritet tills det är 100 rättat. Tack för din kontakt och ditt intresse för att förbättra vårt innehåll, vi ÄLSKAR läsarens feedback och förslag. I8217m bara ledsen att vi inte kan uppfylla din förfrågan i tid som vi skulle vilja. Lycka till dig i din handel Hälsningar, Jason David 05282014 11:02 AM Kan du göra en video av denna I8217m mycket intresserad. Känn dig fri att meddela mig. VÄNLIGEN GUYS NO SPAMS. Lämna ett svar Avbryt svar 1 Övergripande toppbetyg Binary Broker 2017 Top US-Friendly Binär Options Mäklare Automatiserad Trading Bot För Både USA och EU-Regulerade Mäklare Top EU-Regulated Brokers För 2017 Prenumerera på att ta emot våra Trading Journal Inlägg

No comments:

Post a Comment